beantwoord

Geen bevestiging ontvangen van bestelling

• 9 september 2020
  • 18 reacties
  • 188 keer bekeken

Reputatie 1

Heb vorige maand internet+bellen+tv besteld.

Geen monteur geen brief . Telefonisch voor meer dan €10 beltegoed in de wacht gestaan, kpn winkel kon alleen zien onbekend product. 

heb nu een adsl modem met internet van Telfort ( werkt al jaren). 

kan hier wat aan gedaan worden? Anders stapt ik over op de concurrent. Ben het zat

vincent***

Admin: adresgegevens verborgen i.v.m. privacy
Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Natasja 11 september 2020, 16:44

kan ik de gegevens krijgen van dat 12move/telfort adres?

heb de order ontvangen en aangesloten. Kan niets in hd zien en krijg geregeld een vervelende mededeling dat dit t.v. kanaal niet beschikbaar is. Wacht het nog even af.

De 12move e-mailadressen zijn nu @telfort.nl e-mailadressen, gezien e-mail is vernieuwd. Je kan gemakkelijk een nieuw wachtwoord instellen door in te loggen op Mijn Telfort en naar ‘E-mail instellingen’ te gaan. Zo gauw je daar een nieuw wachtwoord hebt ingesteld, kan je met dit nieuwe, zelf gekozen wachtwoord weer inloggen in je Webmail. Ik stuur je straks je gebruikersnaam toe in een privébericht. 

Wat iTV betreft: ik wil je adviseren om de monteursafspraak van 14 september af te wachten. Dan kan de installatie van je diensten ook worden afgerond. 

Bekijk reactie

18 reacties

@Vincent1971

Je bedoeld dat je alleen internet hebt om laten  naar Internet TV en Telefonie?

Welk modem heb je een Zyxel?  Een monteur is niet echt noodzakelijk, heb je geen bevestiging van je bestelling via email gekregen? Mogelijk bedoel je een omzetting naar glasvezel, dan is een monteur wel noodzakelijk.

Ps klik op de drie stipjes rechts onderin en kies bewerken niet iedereen hoeft op de koffie te komen .…

Je kan op je profiel die gegevens bij extra informatie kwijt.

Reputatie 1

Klopt heb nu alleen adsl internet en wil tv en en telefonie erbij. Heb inderdaad een zyxel modem. 
Krijg van Telfort nooit meer een e-mail. Het “officiële” e-mail account werkt helaas niet meer. 
wacht zelf nog even af, kijken hoeveel er van mijn rekening afgeschreven gaat worden. Maar gezien de zeer slechte communicatie denk ik er aan om over te gaan stappen.

Met het officiele account bedoel je een @telfort.nl email adres of het contact email adres waar ook de facturen heen worden gestuurd of de aankondigingen daarvan? Mogelijk is datvadres dan hetzelfde.

De slechte communicatie ligt daardoor niet alleen bij Telfort, je kan vermoed ik ook niet inloggen op Mijn Telfort, en je weet vermoedelijk al helemaal niet dat vanaf 1 september de Telfort klanten actief worden overgezet naar KPN?

Hoe heb je deze omzetting gedaan via de telefonische klanten service?

Reputatie 1

Heb in eerste instantie Telfort op gezegd want Tele2 had een leuke aanbieding. Toen werd er gebeld door Telfort dat ze een nog scherpere aanbieding hebben. Ben daar accoord mee gegaan..paar dagen later nog een telefoontje van de technische helpdesk over hoe en wat..maand geleden ongeveer. Nu zit ik zonder telefoon en t.v. 

heb zelf nooit gebruik gemaakt van mijn Telfort. De adsl ververbiding werkt naar mijn behoren gewoon goed, nooit klachten over. 
heb wel geprobeerd het wachtwoord te achterhalen.. Van ..@telfort.nl word dan verwezen naar een yahoo e-mail account waar een link in zou staan..nu heb ik nooit een Yahoo e-mail account gehad. 

Reputatie 1

Vanmiddag tv pakket binnen...waar kan ik abonnementsnummer vinden? In de bijbehorende brief kan ik het niet vinden

Dat is naar het email contact adres verstuurd.  Dat adres kan je blijkbaar niet bij.

Reputatie 8
Badge +18

@Vincent1971 helaas moet je nu even wachten op webcare zodat ze je de juiste gegevens aan je kunnen

verstrekken, vul je forum profiel nog even aan met de laatste 3 cijfers van het iBan nummer waar Telfort jebetalingen int

Reputatie 1

Klopt, de email van telfort kan ik niet meer bij. Zie vorige berichten. Nu is het wachten op het abonnementsnummer voor interactieve t.v. 

Waar kan ik de telefoon trouwens in doen? In de zyxelmoden werkt het niet. De vaste lijn is ook dood.

Die is dan nog niet geactiveerd, heb je wel een glasvezelkastje in huis, daar zal je de zyxel op moeten aansluiten.

Reputatie 1

Nee heb een adsl verbinding. Kan het tv kastje erop aansluiten. Ben benieuwd straks naar de kwaliteit

De telefoon en het tv kastje zal je inderdaad op de Zyxel moeten aansluiten.

Reputatie 8
Badge +10

Dag @Vincent1971. Van harte welkom hier. Ik zie dat @Galdor68 en @jimny je al een beetje op weg hebben geholpen. Als ik het goed begrijp had je een internetabonnement via de koperlijn en heb je je abonnement vernieuwd. Ik heb je abonnement erbij gepakt en ik zie dat je overstapt naar glasvezel. De order werd in eerste instantie afgewezen, omdat er al een opzegging liep voor Vast Bellen. Mijn collega's hebben je op 4 september geprobeerd te bereiken, maar kregen je telefonisch niet te pakken. Ze hebben toen een e-mail verstuurd naar het bij ons bekende 12move e-mailadres. Hierin staat dat er voor glasvezel een monteur is ingepland voor 14-09-2020 tussen 08:00 en 10:00 uur. 

En verder: ik heb het e-mailadres aangepast en ik heb je de bevestiging toegestuurd per e-mail. In de e-mail vind je ook je abonnementsnummer en pincode voor iTV. Kun je laten weten of je die in goede orde hebt ontvangen? 

Reputatie 1

heb de order ontvangen en aangesloten. Kan niets in hd zien en krijg geregeld een vervelende mededeling dat dit t.v. kanaal niet beschikbaar is. Wacht het nog even af.

Zal pas goed gaan werken als je omgezet bent naar de glasvezel op 14/9.

Reputatie 8
Badge +10

De 12move e-mailadressen zijn nu @telfort.nl e-mailadressen, gezien e-mail is vernieuwd. Je kan gemakkelijk een nieuw wachtwoord instellen door in te loggen op Mijn Telfort en naar ‘E-mail instellingen’ te gaan. Zo gauw je daar een nieuw wachtwoord hebt ingesteld, kan je met dit nieuwe, zelf gekozen wachtwoord weer inloggen in je Webmail. Ik stuur je straks je gebruikersnaam toe in een privébericht. 

Wat iTV betreft: ik wil je adviseren om de monteursafspraak van 14 september af te wachten. Dan kan de installatie van je diensten ook worden afgerond. 

Reputatie 8
Badge +10

Hallo @Vincent1971. Gisteren is er als het goed is een monteur langs geweest om glasvezel te installeren. Ik ben wel benieuwd hoe het nu is. Werkt alles inmiddels zoals het hoort?

Reputatie 1

klopt..alles werkt nu tot grote tevredenheid..t.v. start snel op, internet ( wifi ) is snel en stabiel en de telefoon werkt weer als vanouds..bedankt

Reputatie 8
Badge +10

Fijn dat je er toch nog even op terugkomt, @Vincent1971. Goed om te lezen dat alles werkt zoals het hoort. Als je nog andere vragen hebt, stel ze dan gerust.

Reageer