Geen belbundel in abonnement terwijl dit wel besteld is

• 30 juli 2014
  • 4 reacties
  • 503 keer bekeken

Heb 25-6-2014 een SIM-Only abonnement afgesloten (150 belminuten 100 SMS 500 Mb) met nummerbehoud. 29-7-2014 is dit abo. ingegaan. Nu blijkt dat ik geen belbundel heb, vraag me niet waarom. De klantenservice kan dit niet oplossen, kosteloos annuleren gaat niet omdat er 14 dagen verstreken zijn na de bestelling ook al heb ik nog geen gebruik kunnen maken van de dienst.
Ik word geconfronteerd met extra kosten terwijl Telfort de fout heeft gemaakt. Ik kan alleen een Belbundel aanschaffen voor €6,- maar die had ik al besteld.
Mail is verstuurd naar de klantenservice maar daar zullen wel weer 10 dagen overheen gaan voordat ik reactie krijg, intussen maak ik wel extra kosten.
Telfort bedankt voor het niet nakomen van de gemaakte afspraken, ben er nu al klaar mee.

4 reacties

Reputatie 8
Badge +15
Als het goed is heb je een contract ontvangen per mail of post. Daar staan de bundels op vermeld die je hebt genomen.
Staat daar de belbundel niet op dan?
@Peter-s

Welkom op het forum, Peter!

Wat vervelend dat je nu geen belbundel hebt. Heb je al een mail ontvangen van Klantenservice? Kun je mij jouw NAW-gegevens, 06-nummer en e-mailadres sturen via een privébericht? Dan kijk ik het voor je na.

Fayruza
Netjes opgelost. extra gemaakte kosten worden vergoed 🙂
@Peter-S

Fijn om te lezen dat het is opgelost, Peter! 🙂

Fayruza

Reageer