beantwoord

Geen afstandsbedieningen in installatiepakket

• 28 november 2018
  • 4 reacties
  • 226 keer bekeken

Badge
Hallo,

Ik heb vandaag mijn installatiepakket met 2 ontvangers ontvangen. Echter, zitten er geen afstandsbedieningen bij de ontvangers. Ik zie dat er aan de bovenkant van het karton waar de ontvangers inzitten, wel ruimte lijkt te zitten voor een afstandsbediening. Klopt het dat deze daar horen te zitten? Zo ja, zouden jullie mij dan nog 2 afstandsbedieningen kunnen nazenden?

Alvast bedankt voor de hulp!

Met vriendelijke groet,

Laurens van der Kooi
icon

Beste antwoord door Cindy - Telfort 28 november 2018, 21:30

Hoi Laurens, die hadden er zeker bij moeten zitten, in de ruimte die leeg is bij je. Hoe dat kan, dat weet ik niet, maar er zijn 2 afstandsbedieningen naar je onderweg!

Als je vragen hebt, of ik kan iets voor je doen, laat het gerust weten 🙂.
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 6
Badge +12
Hoi Laurens, die hadden er zeker bij moeten zitten, in de ruimte die leeg is bij je. Hoe dat kan, dat weet ik niet, maar er zijn 2 afstandsbedieningen naar je onderweg!

Als je vragen hebt, of ik kan iets voor je doen, laat het gerust weten 🙂.
Badge
Hoi Cindy,

Heel erg bedankt voor de snelle oplossing! Mijn aansluiting wordt 3 december opgeleverd.

Ik heb op dit moment verder geen vragen. Wel heb ik nog een andere vraag lopen via een ander forumbericht, maar dat loopt als het goed is.

Met vriendelijke groet,

Laurens van der Kooi
Badge
Hoi Cindy,

Inmiddels heb ik 1 afstandsbediening binnen, maar zoals gezegd heb ik er 2 nodig. Zou je voor mijn tweede receiver ook nog 1 kunnen sturen?

Alvast bedankt

Met vriendelijke groet,

Laurens van der Kooi
Reputatie 6
Badge +12
Dat is gek, het hadden er 2 moeten zijn! Het zit niet mee 😉. Natuurlijk komt die je kant nog op, bedankt voor je bericht hierover.
In het andere topic zie ik dat het inmiddels allemaal goed loopt, fijn! 🙂

Kunnen we verder nog iets voor je betekenen?

Reageer