beantwoord

Geen aansluitpunt nieuw adres

• 8 juli 2015
  • 7 reacties
  • 218 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
Hallo,
Ik heb sinds 2 jaar ADSL internet van jullie gehad, in Assen.
Ongeveer 3 weken geleiden heb ik mijn verhuizen gegeven doorgegeven, voor de nieuwe woning 9722 BE. Ongeveer 1 week geleiden hebbik jullie gebeld, en weten dat de verhuizing gegevens aangemeld is, maar iemand van technische afdeling zei dat dit nieuwe adres nog geen telefoon aansluitingpunt is.

Ik weet dat dit nieuwe adres 9722 BE al een keet ADSL had (tot 2011 denk ik), en daarna Cable van Ziggo heeft, tot 2015.

Waarom is dat nog moeilijk om dat aansluutingspunt te activeren ?.

Ik heb de Adsl modem van telfort meegenomen.
icon

Beste antwoord door Stephen 22 juli 2015, 16:06

@jaw,

Ik betreur het dat je wilt opzeggen. Ik heb mijn collega's hierover op de hoogte gesteld. Deze nemen binnen 48 uur contact met jou op hierover. Ik verneem dan graag van je hoe dit is verlopen.

Stephen
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 8
Badge +16
@jaw,

Ik wil dit graag voor je uitzoeken. Stuur mij jouw postcode en huisnummer van je oude en van je nieuwe adres in een privébericht. Na ontvangst ga ik dan meteen voor jou aan de slag.

Stephen
Reputatie 8
Badge +16
@jaw,

Bedankt voor jouw gegevens. Ik heb het een en ander voor je uitgezocht. De verhuizing die jij hebt aangemeld is op dit moment in behandeling. Zodra duidelijk is wanneer de verhuizing is afgerond dan gaat mijn collega een monteur inschakelen. Deze gaat contact met jou opnemen om een afspraak te maken. De monteur gaat dan op je nieuwe adres op zoek naar het aansluitpunt. Er is dus wel een aansluitpunt op jouw adres maar deze moet door de monteur worden geïdentificeerd. Ik zal dit ook voor je in de gaten houden. In de tussentijd kun je mij gerust benaderen voor vragen of opmerkingen. Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. :)

Stephen
Hallo Stephen:
Bedankt voor je bericht,
Weet je wanneer is de verhuizing afgerond ?

Zo vervelend moet ik wachten,
Ik zal mischien naar Ziggo overstappen.
Reputatie 8
Badge +16
@Jaw,

De verhuizing wordt op dinsdag 21 juli 2015 afgerond. Dan wordt het signaal geleverd en kan er een monteur worden aangestuurd om het aansluitpunt te identificeren. Ik hoop dat je nog even geduld kunt houden.

Stephen
Beste Stephen,

Telfort is SUPER LANGZAAM, daarom stap ik over naar Zyggo.

4 dagen geleiden, ongeveer 18 July, heb ik Telfort gebeld. Ze zeggen dat ik moet wachten tot 21. July, en daarna Telfort nog een keer bellen om een afspraak te maken voor een monteur langs te komen om te checken of er ADSL mogelijk is.

Ik stel me voor de slechtste situatie: ik moet 3-4 weken wachten, en daarna komt de monteur die zal zeggen dat het niet mogelijk met ADSL is. In dit gevaal heb ik 2 maanden geen internet thuis.
Ik wil opzeggen, maar om 20:00 beld ik Telfort, naar de keuze menu toen ik kies dat ik wil opzeggen, moet ik 10 minuten wachten zonder iemand aanwezig.

Dit is niet acceptbaar.

Kan jij zorgen dat ik kan opzeggen ?

Bedankt,
Reputatie 8
Badge +16
@jaw,

Ik betreur het dat je wilt opzeggen. Ik heb mijn collega's hierover op de hoogte gesteld. Deze nemen binnen 48 uur contact met jou op hierover. Ik verneem dan graag van je hoe dit is verlopen.

Stephen