beantwoord

Geannuleerde verlenging blijft hangen in het systeem

• 1 april 2018
  • 8 reacties
  • 139 keer bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Op 1 maart heb ik een verlenging geannuleerd. Als ik nu in de mijn Telfort app kijk onder verlengaanbod zegt ie dat het niet mogelijk is omdat er nog een verlenging loopt.
Kan dat nagekeken en vrijgegeven worden?

p.s. Kan het e-mailadres voor de bericht-notificaties aangepast worden aan mijn e-mailadres wat in mijn profiel staat bij Mijn Telfort - Mobiel, het destijds opgegeven e-mailadres voor het forum bestaat niet meer en ik kan dat nergens wijzigen
icon

Beste antwoord door Wieger DB 11 april 2018, 16:58

Zo kan het toch verkeren. Ik krijg net terug van mijn collega's dat ze de melding niet goed konden reproduceren. Aan hun kant oogt alles goed. Merk je misschien een verschil tussen de Mijn Telfort app en onze webpagina?
Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hoi PedroN, welkom terug. Ik zie dat je verlenging is geannuleerd, vreemd dat Mijn Telfort dan nog aangeeft dat je verlenging loopt. Dit ga ik aankaarten bij mijn collega's die Mijn Telfort beheren. Mocht je snel een verlenging willen aanvragen, dan kan je teruggebeld worden door mijn collega's voor een persoonlijk aanbod.
Reputatie 7
Badge +7
Hoi PedroN, deze vraag is een grotere uitdaging gebleken dan in op voorhand zou verwachten. Onze techneuten zijn nog steeds dit vraagstuk aan het onderzoeken. 😞
Oké Wieger, ik hoor (of merk) het wel als het gefixt is, thanks!

Het notificatie e-mailadres is in ieder geval wel gefixt
Reputatie 7
Badge +7
Zo kan het toch verkeren. Ik krijg net terug van mijn collega's dat ze de melding niet goed konden reproduceren. Aan hun kant oogt alles goed. Merk je misschien een verschil tussen de Mijn Telfort app en onze webpagina?
Zowel in de app als op de website in Mijn Telfort - Mobiel krijg ik de foutmelding als ik het verlengaanbod wil bekijken

Reputatie 7
Badge +7
Wat balen zeg. Ik geef het gelijk terug aan de ontwikkelaars van Mijn Telfort.
Ik kreeg een melding dat er een beste antwoord was. En er werd gevraagd of ik tevreden was met het antwoord.
Helaas is er helemaal geen beste antwoord want het "probleem" doet zich nog steeds voor. Als er al een beste antwoord in het topic is dan is dat mijn antwoord van 11 april :D

Maar doe geen moeite meer want ik heb reeds opgezegd en stap per einde contractdatum over naar een andere provider. Ook heb ik het abo van mijn vrouw maar overgezet naar die andere provider. Helaas is Telfort voor mij geen interessante provider meer.
Het gaat jullie goed.
Reputatie 4
Badge +6
Hoi PedroN, ik denk dat je deels gelijkt hebt. We markeren het beste (voorlopige) antwoord, zodat anderen klanten met hetzelfde probleem makkelijker hun antwoord kunnen vinden (via Google). Jammer om te lezen dat we je niet hebben kunnen behouden. Mochten we in de toekomst weer iets voor jullie kunnen betekenen, dan horen we het graag.

Reageer