Galaxy S2 Niet aangemeld bij netwerk

  • 28 november 2012
  • 7 reacties
  • 3680 keer bekeken

Badge
Hallo,

Ik heb vanavond een nieuwe Samsung S2 gekocht met nieuw nummer.  Wifi werkt wel maar netwerk verbinding werkt niet.
Als ik bel krijg ik de melding "niet aangemeld bij netwerk"
Moet er nog iets geactiveerd worden en zo ja, hoe doe ik dat?

7 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Inloggen op "Mijn Telfort" en daar activeren...
Badge
Als ik probeer in te loggen krijg ik de melding

De gebruikersnaam die u heeft opgegeven is onbekend. Probeer het opnieuw.

Gebeurt als ik mijn mobiele nummer in typ of mijn gebruikersnaam van dit forum?
Reputatie 8
Badge +17
Je gebruikersnaam van dit forum is het zéker niet...
Badge
Bedankt kees jan.

Mijn nieuwe mobile nummer herkend hij ook niet als ik wil inloggen

Ik kom dus niet in "mijn Telfort"

heb je nog andere mogelijke oplossingen?
Reputatie 8
Badge +17
voor nu niet nee, helaas... :(

even afwachten of webcare dit topic oppakt en anders de klantenservice bellen, morgen...
Badge
Ik weet niet wat webcare is maar als ze dit lezen?

Kunt u mij helpen?
Ik wil hem graag aan de praat hebben. Ik heb deze telefoon gekocht omdat ik op korte termijn een abbonnement nodig heb en de verkoper mij bevestigde dat de telefoon het direct zou doen.
Komend wekend voor een maand naar Engeland.  Dan wil ik wel heel graag een werkende telefoon
Reputatie 3
Badge +1
@Jessie!!

Jammer dat het niet lukt om in te loggen via Mijn Telfort. Als gebruikersnaam vul je jouw 06-nummer in (zonder streepje) en via de button 'wachtwoord vergeten' kun je een nieuw wachtwoord aanvragen (hoofdlettergevoelig).

Mocht dit niet werken dan verneem ik dit graag.

Denise

Reageer