beantwoord

foutmelding bij online afsluiten van abonnement

• 22 maart 2017
  • 8 reacties
  • 553 keer bekeken

ik ben bestaande klant van telfort, heb internet en dig tv. Nu wil ik gebruik maken van combievoordeel, dus ik wil nu ook mobiel bellen erbij. na online formulier geheel en juist ingevuld te hebben krijg ik steeds onderstaande foutmelding:

Bestelling niet geplaatst. Helaas kunnen we uw bestelling van een Telfort abonnement niet verwerken. Uw bestelling is niet geplaatst. De meest voorkomende reden waarom uw order niet verwerkt kan worden, is omdat er waarschijnlijk een fout is gemaakt bij het invoeren van de gegevens. Klik hier om uw gegevens aan te passen: • Pas uw gegevens aan

WAT KAN DIT ZIJN??? gegevens 100% juist ingevuld!
ik heb nu een sim only abonnement (van Simyo) en wil dus overstappen naar telfort met nummerbehoud.
icon

Beste antwoord door Huub22 23 maart 2017, 17:30

PROBLEEM MET GEANULEERDE ORDER INMIDDELS VIA KLANTENSERVICE KUNNEN OPLOSSEN.

BESTELLING LOOPT NU IN GOEDE ORDE.
Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Huub, welkom op het forum! Vreemd dat je geen nieuw abonnement kan bestellen. Kun je het nogmaals proberen en via een andere browser? In afwachting van jouw reactie.
Dank je Stefan.
Ik heb er 2 geprobeerd en gisteren klantenservice gebeld, ook daar dezelfde foutmelding.
Kan het zijn dat het komt doordat ik nu simyo heb als provider?
Klantenservice gaf aan vandaag terug te bellen, wist het gisteren niet.
Maar ik heb met hen gisteten niet over simyo gesproken.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Huub, bedankt voor je reactie. Het zou niet moeten uitmaken dat je Simyo heb. Laat je even weten wanneer er contact met jou is opgenomen?
Nu voor de 4e dag op rij geprobeerd het online te bestellen, weer alles juist ingevuld en nu met resultaat. Bestelling afgerond.
Stefan bedankt voor de hulp.
het zal toch niet waar zijn, onderstaande staat er nu bij orderstatus:

Status van je bestelling

1. Geannuleerd

23 maart 2017
Bestelling geannuleerd

De order is geannuleerd.
Hallo Stefan, ik schreef hierboven onduidelijk wat betreft het terugbellen. De klantenservice gaf aan dat ik vandaag moest terugbellen,
PROBLEEM MET GEANULEERDE ORDER INMIDDELS VIA KLANTENSERVICE KUNNEN OPLOSSEN.
BESTELLING LOOPT NU IN GOEDE ORDE.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Huub, fijn dat het toch nog is gelukt met bestellen na een hoop gedoe. :P
Mocht ik in de tussentijd nog iets voor je kunnen betekenen dan kun je gerust een beroep op mij doen.

Reageer