Vanmiddag had ik contact gehad met u collega. inzake de overstap die iedereen moet maken van het oude netwerk naar het nieuwe netwerk zie www.telfort.nl/digitaal
Bij deze overstap zitten 2 digitale tv ontvangers bij ik maak nu gebruik nog van DVB-C. Echter jou collega heeft bij de overstap die je ook eerder kon doen de fout gemaakt waardoor de 2e ontvanger maar het 1e jaar gratis is. In plaats dat de 2e ontvanger blijvend gratis is omdat de DVB-C verdwijnt.
Bij de meest gestelde vragen staat. bij het kopje Hoe kan ik op meerdere plekken tv blijven kijken.
Om tv te kunnen kijken heb je een Interactieve TV-ontvanger nodig. Standaard krijg je 2 Interactieve TV-ontvangers bij het pakket met Interactieve TV. Je hebt de mogelijkheid om extra Interactieve TV-ontvangers aan te vragen voor 5 euro per maand. De eerste 6 maanden krijg je hierop 50% korting.
Er wordt geen nieuw contract aangegaan Zie het kopje krijg ik een nieuw jaarcontract:
Nee, je krijgt bij de overgang naar je nieuwe internetverbinding geen nieuw jaarcontract. Het contract is maandelijks opzegbaar.
Nu geeft de medewerker aan dat je dus elk jaar weer opnieuw contact moet op zoeken om de 2e ontvanger weer gratis te krijgen anders zou je er dus 5 euro per maand voor moeten betalen. Dit lijkt dus toch niet de bedoeling te zijn.
Een teleurgestelde telfort klant.
Beste antwoord door Jurgen - Telfort
De collega's aan de telefoon zijn allemaal op de hoogte van de maandelijks opzegbare optie. Een van de collega's heeft helaas het verkeerde vakje aangeklikt en dat is succesvol teruggedraaid. Wat de tv-ontvangers betreft: het stond inderdaad op 1 plek niet juist. Dat is inmiddels opgelost, door door te verwijzen naar de antwoorden op het forum.
Je hebt deze opmerkingen en vragen nu al meerdere keren op meerdere plekken geplaatst, wat ten koste gaat van leesbaarheid en wat simpelweg niet de bedoeling is. Zoals aangekondigd, gaan we dit modereren.