beantwoord

Fout gemaakt met aanpassen extra's

• 23 november 2017
  • 1 reactie
  • 130 keer bekeken

Reputatie 1
Ik heb een aantal dagen geleden de extra's van mijn abonnement aangepast omdat een huisgenoot ging verhuizen en ik hierdoor een interactieve tv ontvanger over had.

Nou heb ik perongelijk aangevinkt dat ik maar 2 tv ontvangers wil hebben in plaats van 3, en in de mail die ik gekregen heb wordt mij verzocht om 2 ontvangers terug te sturen (we hadden er 4 in huis).
Als ik nou bij extra's aanpas dat ik toch weer 3 ontvangers wil hebben, zorgt dit dan dat ik maar 1 ontvanger terug hoef te sturen?
Ik ben namelijk bang dat als ik dit aanpas ik een nieuwe ontvanger toegestuurd krijg, en hiervoor weer extra geld betaald moet worden.
icon

Beste antwoord door Stephen 23 november 2017, 17:49

Hallo Jelle, ik zie dat er nu in totaal 2 keer Interactieve TV actief is. Je wilt graag gebruikmaken van in totaal 3 keer Interactieve TV? Je kunt gewoon nog een Interactieve TV aanvragen via Mijn Telfort zodat het aantal op de gewenste 3 keer Interactieve TV komt. Het systeem zal dan wel automatisch een nieuwe TV-ontvanger naar je toesturen. Ik zou je daarom dus adviseren om te wachten totdat je deze hebt ontvangen en zodra deze is bezorgd dan stuur je hem gewoon weer retour met de 4e TV-ontvanger. Heb ik je hiermee voldoende geïnformeerd?
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Jelle, ik zie dat er nu in totaal 2 keer Interactieve TV actief is. Je wilt graag gebruikmaken van in totaal 3 keer Interactieve TV? Je kunt gewoon nog een Interactieve TV aanvragen via Mijn Telfort zodat het aantal op de gewenste 3 keer Interactieve TV komt. Het systeem zal dan wel automatisch een nieuwe TV-ontvanger naar je toesturen. Ik zou je daarom dus adviseren om te wachten totdat je deze hebt ontvangen en zodra deze is bezorgd dan stuur je hem gewoon weer retour met de 4e TV-ontvanger. Heb ik je hiermee voldoende geïnformeerd?

Reageer