Fout gemaakt bij aanvraag nummerbehoud

• 13 februari 2014
  • 5 reacties
  • 510 keer bekeken

beste mensen van tefort, ik heb het een fout gemaakt toen ik mijn simkaartnummer schreeft, helaas ik kan niet inloggen want ik heb een niewe kant dus mijn mobile nummer is nog niet bij jullie, ik wil graag weten how kan ik mijn simkaarnummer op nieuw kan schrijven?
Ik hooe het graag. 

5 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Welkom op het forum lita!

Ik begrijp jouw vraag niet helemaal. Je kunt inloggen in Mijn Telfort met jouw tijdelijke nummer. Een wachtwoord kun je aanvragen per sms. Je kunt de nieuwe simkaart activeren met de activatiecode die je als het goed is ontvangen hebt per mail. Het simkaartnummer vind je aan de achterkant van jouw simkaart.

Denise
Beste Denise,

Dank je wel voor je reactie. Ik heb bij de aanvraag van nummerbehoud mijn simkaartnummer verkeerd doorgegeven. Nu heb ik geprobeerd om dat te corrigeren via mijn telfort, maar ik krijg een foutmelding, dat er een technische fout optreed of zoiets. Nu weet ik dus niet of mijn gecorrigeerde simkaartnummer goed is doorgegeven. Hoe kan ik dit nu regelen ?
Badge
@lita,

Je kunt het via mij regelen. Kun je in een privébericht jouw naam, adres, woonplaats, 06-nummer (te behouden en Telfort), simkaartnummer van te behouden nummer en e-mailadres aan mij kenbaar maken?

Laïla
Badge
@lita,

Bedankt voor de aanvullende gegevens. Ik heb de aanvraag aangepast en opnieuw verstuurd. Je hoort binnen maximaal 3 werkdagen of de aanvraag is goedgekeurd.

Laïla
Dank je , dank je wel Laila !!

Reageer