beantwoord

Extra opties "Bellen vast" en "Bellen Mobiel" zijn niet aan te vinken...

• 23 augustus 2018
  • 4 reacties
  • 339 keer bekeken

Reputatie 1
Omdat de kinderen veel op Netflix zitten willen graag Méér TV van Telfort gaan gebruiken.
We zijn al lang geleden klant geworden en hebben dus een "oude" Amino tv-ontvanger.
Via een andere topic op dit forum weet ik dat alleen dat kastje vervangen niet zal helpen.
We moeten, om daar gebruik van te kunnen maken, een nieuw abonnement afsluiten.

Dus heb ik bij "Mijn Telfort" zitten kijken en geprobeerd mijn abonnement te wijzigen maar loop dan aan
dat ik de opties "Bellen vast" en "Bellen mobiel" niet kan aanvinken. Zijn lichtgrijs.
Ik wil graag gaan voor Alles in één Glasvezel Extra... met een hogere snelheid dan nu.
Zit bellen naar vaste nummers en mobiel soms inbegrepen bij dit pakket???

Als ik via Mijn Telfort een ander abonnement blijven toch wel de huidige e-mailadressen, telefoonnummer en het Combivoordeel behouden? 😊.

Graag even een reactie.

Met vriendelijke groet,

Frank Röttjers

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 31 augustus 2018, 13:10

Ik zie dat er inmiddels contact is geweest met de klantenservice en dat de wijziging daarbij in gang is gezet. Heeft de medewerker alles daarbij kunnen toelichten of zijn er nog dingen die ik voor je kan beantwoorden?
Bekijk reactie

4 reacties

De overstap van "oud" naar "nieuw" glas is meer dan een administratieve actie.
Zie hier de verschillen.
https://forum.telfort.nl/internet-267/uitleg-vergelijk-ons-oude-en-nieuwe-glasvezelabonnement-49935

In dit topic staat ook:
Neem contact op met onze klantenservice op nummer 0900 9596 en we helpen je graag met het overstappen.
Reputatie 1
@ Nelly Jacoba:

Bedankt voor de reactie. Dat het meer dan een administratieve actie is was bekend.

De topic, waar in uw bericht naar verwezen wordt, had ik al geraadpleegd. Daar heb ik vandaan dat alleen een andere TV-ontvanger niet gaat helpen...
Maar daar lees ik niets over de opties van het "Bellen onbeperkt vast" en B.O. Mobiel".
Of ik moet die pagina net hebben overgeslagen...🤔 (zijn 10 bladen met reacties).

Het was na 21 uur toen ik achter de pc zat dus vandaar dat ik op het forum gooi.
Wellicht weet iemand dat bellen onbeperkt vast bij dat abonnement reeds verdisconteerd is en daarom uitgegrijst. Dan kan ik zelf het abonnement alsnog wijzigen.

Ga vanmiddag wel even met de klantensevice bellen...
Reputatie 8
Badge +11
Hoi Frank, met 10 pagina's aan reacties kan ik me voorstellen dat je het overzicht snel kwijtraakt en over dingen heen kunt kijken. Volgens mij zijn deze bel opties daarbij niet besproken, maar je zou deze wel moeten kunnen activeren. Op je screenshot kan je ook tweede nummer aanvinken, wat ook wel zou moeten kunnen bij zo'n wijziging.
Ik zie dat je nog geen contact hebt gehad met de klantenservice, dat is de makkelijkste en snelste weg om dit met een collega te bespreken en in gang te zetten. Ik hoor het resultaat daarvan graag van je 🙂
Reputatie 8
Badge +11
Ik zie dat er inmiddels contact is geweest met de klantenservice en dat de wijziging daarbij in gang is gezet. Heeft de medewerker alles daarbij kunnen toelichten of zijn er nog dingen die ik voor je kan beantwoorden?

Reageer