Experiabox V8 aansluiten i.p.v Zyxel modem

• 3 maart 2014
  • 8 reacties
  • 1350 keer bekeken

Reputatie 2
Badge +3
Ik heb nu een Zyxel P-2812HNU-F1 met een Telfort Internet en TV-abo. 
Ik kan een Arcadyan/Experiabox V8 overnemen. Kan ik die zo aansluiten?

8 reacties

Reputatie 8
Badge +10
Vermoedelijk niet...
Als deze van KPN komt is deze voorzien van andere firmware en zal deze niet zonder meer werken op het Telfort netwerk.
Daarnaast is het waarschijnlijk een bruikleenmodem dat teruggestuurd had moeten worden naar de provider die eigenaar is van de modem.
In dat geval maak je je schuldig aan heling.
Waarom zou je in hemelsnaam zo'n onding dat ze V8 noemen willen hebben!? Die Zyxel is vele malen beter.
Reputatie 1
Heb nu ervaring met beiden.... Ik zou liever de zyxel houden ipv de v8. Wat een koleretraag ding op wifi.
Reputatie 1
Badge
Zelfs met de firmware update nr 8 van het zyxelmodem, die ook voor wifiproblemen zorgt, is het zyxel flexibeler dan de Ebox V8 ...
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Reacher, van wie kun je die overnemen? Al onze modems zijn in bruikleen, vandaar mijn vraag. Ik zie dat er al het een en ander is gezegd over de V8. Ervaar je problemen met je Zyxel? Laat het maar even weten.
Reputatie 8
Badge +10
Topic is van drie jaar geleden Cindy... :8
Reputatie 6
Badge +7
Oeps, foutje van mijn kant 😉. Ik zag de reacties van deze week, maar heb daarbij de datum van het topic zelf over het hoofd gezien. Thanks Enterprise!
Reputatie 8
Badge +10
Oeps, foutje van mijn kant 😉. Ik zag de reacties van deze week, maar heb daarbij de datum van het topic zelf over het hoofd gezien. Thanks Enterprise!
😉👍

Reageer