ex abonnee houder telfort.

• 5 januari 2015
  • 9 reacties
  • 482 keer bekeken

hallo, ik heb tot augustus 2014 een abonnement gehad voor bellen en internet. nu is het zo dat ik er recent ben achter gekomen dat in 2013 telfort te veel betalingen heeft gekregen. 2x of zelfs 3 keer per maand een betaling heeft gekregen ( via automatische incasso). nu belde ik de klantenservice. en dan krijg ik iemand ( met alle respect voor die medewerker) aan de telefoon die ik amper versta omdat het Nederlands niet helemaal optimaal is. nu kan dat natuurlijk. maar ja best vervelend als je probeert uit te leggen waar voor je belt. en dan krijg je vervolgens te horen dat telfort niet kan zien wat zij aan betalingen binnen hebben gekregen. terwijl ze wel kunnen zien dat ik een ex abonnee houder ben.

iemand suggesties over wat ik kan doen?

met vriendelijke groet Marianne

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 8
Badge +2
@marianne1990,

Welkom!

Heel opmerkelijk inderdaad. Ikzelf kan hier helaas geen antwoord op geven.
Ik zal het incident hierom doorzetten naar de klantenservice, zij zullen dit voor jou uitzoeken en jou contacteren.

Zou je in een privébericht jouw NAW-gegevens kenbaar kunnen maken?

Michael
wat zijn naw gegevens ?? nog nooit van naw gegevens gehoord 😮 sorry.. ben een beetje blond haha

groetjes marianne
Reputatie 8
Badge +2
@marianne1990,

Naam, adres en woonplaats. En dan graag in een privébericht. :)

Michael
Reputatie 8
Badge +2
@marianne1990,

Zie privébericht. :)

Michael
Ik ervaar het ook dat er bij de klantenservice mensen werken die ik amper versta... Best vervelend..
@marianne1990,

Zie privébericht. :)

Michael

antwoord terug gestuurd 😃

groet marianne
Reputatie 8
Badge +2
Ik ervaar het ook dat er bij de klantenservice mensen werken die ik amper versta... Best vervelend..
Naar welke klantenservice bel je dan precies? Mobiel? ADSL of Glasvezel? :)

Michael
Reputatie 8
Badge +2
antwoord terug gestuurd 😃
Wederom beantwoord. :8

Michael
Reputatie 8
Badge +2
@SamsungJohn,

Jammer dat een reactie uitblijft. Ik had met wat meer informatie deze signalen graag aangekaart.
Mocht je dit alsnog willen doorgeven, maak dan even een nieuw topic aan alsjeblieft.

Michael