beantwoord

dure abonnementen

• 11 augustus 2014
  • 6 reacties
  • 494 keer bekeken

dat telfort -net als veel andere grote bedrijven- weinig op heeft met trouwe klanten verbaast me al niet eens meer in deze tijden... na 6 jaar zonder verlenging bij telfort gebeld te hebben, besloot ik toch maar eens te verlengen.. het werd wel eens tijd voor een nieuwe smartphone...

ik krijg -na een telefoontje naar telfort- als jarenlange klant een aanbod voor een galaxy s3 (met 500 mb en 300 minuten) voor 23 euro... na wat rondzoeken op het internet kom ik al snel dezelfde telefoon, mb's en 275 min tegen voor 19 euro per maand... ik moet zeggen dat het me wat misselijk maakt om -als vooralsnog trouwe klant- een aanbod te krijgen dat maar liefst 4 euro per maand hoger ligt dan andere betrouwbare netwerkaanbieders...

waarom is die prijs bij telfort in vredesnaam zo hoog? en dan hoop ik wel op iets anders dan de standaard antwoorden 'we hebben een goed netwerk' of 'we zijn betrouwbaar', etcetera...
icon

Beste antwoord door Laila 12 augustus 2014, 14:31

Welkom op het forum ruudhar! Wij waarderen zeker wel onze trouwe vaste klanten, wij kunnen echter niet voorkomen dat andere providers goedkopere aanbiedingen hebben dan ons. Ik laat graag voor jou uitzoeken wat de mogelijkheden zijn. Kun je in een privébericht jouw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en e-mailadres aan mij kenbaar maken?

Laïla
Bekijk reactie

6 reacties

Badge +2
Maar dat is wel het antwoord. Telfort is een voordeelspeler, dat wil zeggen waar voor je geld. Telfort is niet altijd de aller goedkoopste, want goedkoop is vaak duurkoop, bijv een minder netwerk, geen winkels waar je terecht kan voor vragen of service , of dat bijv het internet gebruik ver naar boven wordt afgerond (in jouw nadeel). Telfort biedt de bij jou bekende goede prijs-kwaliteit verhouding.
Badge
Welkom op het forum ruudhar! Wij waarderen zeker wel onze trouwe vaste klanten, wij kunnen echter niet voorkomen dat andere providers goedkopere aanbiedingen hebben dan ons. Ik laat graag voor jou uitzoeken wat de mogelijkheden zijn. Kun je in een privébericht jouw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en e-mailadres aan mij kenbaar maken?

Laïla
ik kreeg het verzoek mijn naam en gegevens achter te laten, hetgeen ik gedaan heb en ben vervolgens terug gebeld om te zien wat de mogelijkheden zijn... de reaktie was uitermate teleurstellend... na een gesprek van een kwartier -waarin het kennelijk de bedoeling is om marktinformatie te achterhalen- werd hetzelfde 4 a 5 euro per maand duurdere abonnement voorgesteld... ik denk dat ik m'n facebook en twitter vrienden maar ga waarschuwen voor deze wanvertoning... en overweeg serieus -na een jaar of 15- op zoek te gaan naar een andere provider... 😞
laat het duidelijk zijn dat ik er zeker niet van overtuigd ben dat telfort een goede prijs/kwaliteit heeft... vooralsnog allesbehalve... niet alles wat duur is, is altijd ook beter... dat willen bedrijven met hoge prijzen natuurlijk wel graag suggereren (met geld verslindende reklames)... vele consumenten associeren een hoge prijs -niet zelden ten onrechte- met kwaliteit..
Badge +2
laat het duidelijk zijn dat ik er zeker niet van overtuigd ben dat telfort een goede prijs/kwaliteit heeft... vooralsnog allesbehalve... niet alles wat duur is, is altijd ook beter... dat willen bedrijven met hoge prijzen natuurlijk wel graag suggereren (met geld verslindende reklames)... vele consumenten associeren een hoge prijs -niet zelden ten onrechte- met kwaliteit..

Als mede consument verbaas ik me er een beetje over dat je na 15 jaar beweerd niet overtuigd te zijn van de prijs/kwaliteit van Telfort. Als je dat echt vindt, waarom ben je dan niet 13 jaar geleden al naar een ander gegaan?

Waar het eerder op lijkt is alsof je voor een dubbeltje op de eerste rij wilt zitten. Dat is natuurlijk je goed recht, en je kan altijd je geluk beproeven door een van de goedkope spelers te kiezen. Dan merk je vanzelf of je Telfort met recht niet goedkoop maar voordelig kan noemen en of goedkoop niet duurkoop is... Mijn mening..
jouw mening inderdaad..

Reageer