beantwoord

Dubbele abonnementskosten?

• 3 maart 2015
  • 1 reactie
  • 441 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 0 reacties
Afgelopen week, op 25 februari, heb ik een abonnement voor internet + interactieve TV aangevraagd bij Telfort. Tot afgelopen maandag heb ik nooit geen e-mail ontvangen, dus heb ik het pakket opnieuw aangevraagd. Vandaag is het pakket binnen gekomen met de brief die ik via de mail gehad zou moeten hebben, aangezien dit bij de 2e keer aanvragen wel netjes gebeurde.

Klopt het dat ik nu een dubbel abonnement op hetzelfde adres heb? Want dit lijkt mij niet de bedoeling. Zo ja, kan dat dan per direct geannuleerd worden? Ik zit namelijk nog binnen de 14 dagen annuleringstermijn.

Groeten.
icon

Beste antwoord door Roderik 7 maart 2015, 15:23

@BB4

Op deze prachtige dag wil ik je een heel warm welkom heten! Ik ga dit voor je regelen maar daarvoor heb ik meer gegevens nodig. Wil je me je postcode, huisnummer en mobiele telefoonnummer in een privébericht sturen? En wil je daarbij vermelden of het om ADSL of glasvezel gaat?

Roderik
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 1
@BB4

Op deze prachtige dag wil ik je een heel warm welkom heten! Ik ga dit voor je regelen maar daarvoor heb ik meer gegevens nodig. Wil je me je postcode, huisnummer en mobiele telefoonnummer in een privébericht sturen? En wil je daarbij vermelden of het om ADSL of glasvezel gaat?

Roderik