Dubbel abbonement

• 30 mei 2012
  • 5 reacties
  • 1955 keer bekeken

Al een aantal jaren ben ik klant bij Telfort. Nu is het volgende het probleem:
Ik had een 1 jarig sim only abbonement van 200 minuten x aantal sms en internet. Nu zat ik vaak over mijn bundel heen. Dus wilde ik graag een ander abbonement afsluiten met een anders telefoonnummer. Omdat mijn abbonement bijna verliep vond ik dat wel het juiste moment. Nu heb ik via internet een nieuw sim only abbonement afgesloten. Van 400 bel minuten x aantal sms en minimaal internet. Meteen na het afsluiten heb ik met de klantenservice van Telfort gebeld om te vragen hoe het nu met mijn oude abbonement zat. Zat ik nu met een dubbel abbonement of moest ik het oude abbonement nog beeindigen. De dame aan de ander kant ging voor me kijken. Ze zei nog : Ik zie dat u net een nieuw abbonement heeft afgesloten. De dame vertelde mij dat het oude abonnement per ... Januari 2012 automatisch kwam te vervallen en dat ik dus geen dubbel abbonement had. Ik vroeg haar nog of ik verder niks hoefde te doen om het oude abbonement te beeindigen. Nee bevestigde ze dat was niet nodig.
Nu kwam ik er twee weken geleden achter dat er twee keer per maand abbonements kosten werden afgeschreven. Dus ik heb met de klantenservice gebeld en nagevraagd hoe het zat. Nu bleek dat ik dus wel twee abbonementen had. 1 die ik dus nu in gebruik heb en een tweede waarvan ik het kaartje heb weggegooid (mijn oude abbonement). De dame vertelde mij dat ik deze zelf verlengd heb. waarop ik haar zei dat dat niet het geval was.Ik heb ook haar het verhaal uitgelegd. Ze vertelde mij dat ze niets in de computer kon terug vinden dat ik na het afsluiten van het nieuwe abbonement met de klantenservice had gesproken. In plaats dat er naar een oplossing werd gezocht werd het een welles nietus spelletje. wat ik erg raar vond. Ik werd dus niet echt geholpen. De dame zei dat ze me niet kon helpen.
Nu ben ik dezelfde dag naar de telfort winkel gegaan. daar heeft een erg behulpzame medewerker voor mij in de computer gekeken. Hij kon ten eerste wel terug vinden dat ik na het afsluiten van het nieuwe abbonement met de klantenservice heb gesproken. ( er werd dus door de dame van de klantenservice al gelogen). verder zag deze meneer van de Telfort winkel dat het abbonement niet alleen verlengt was maar ook verhoogd. Ik heb dus twee dezelfde abbonementen met twee verschillende telefoonnummers. Erg raar.De dame die ik dezelfde dag aan de telefoon had gesproken had wel een notitie van een klacht gemaakt. De medewerker van de Telfort winkel heeft nogmaals een klacht verstuurd met het verhaal er in.
Bij thuiskomst heb ik zelf nogmaals een klacht gestuurd. Met de mededeling dat ik het bedrag van al die maanden (van het oude abbonement)wat afgeschreven is zou gaan storneren.
Inmiddels heb ik alleen een sms en een bericht op mijn email gekregen dat er nog een bedrag openstaat. Ik heb verder helemaal niks meer van Telfort gehoord.
Ik vind het erg vreemd hoe dit allemaal gaat en dat er geen contact met me opgenomen word. Ik ben toch klant en ik vind het meer als normaal dat er naar een oplossing gezocht word. T%elfort kan zien dat ik geen gebruik maak van het oude abbonement. Het lijkt me duidelijk dat de dame die ik de eerste keer aan de telefoon heb gehad een fout heeft gemaakt. Fouten zijn er toch om op te lossen. Ik ben al lang klant bij telfort. Nooit problemen gehad. En altijd netjes mijn rekeningen betaald. maar dit vind ik niet zo netjes!!!!!
Ik hoop dat er snel naar een oplossing gezocht word.
Mvg F.Visser

5 reacties

@Webcare Wat kunt u voor mij betekenen?
Badge +2
@abcdef,

Wat ik voor u kan betekenen (op dit moment) is de status opvragen van de lopende klacht. Hiervoor heb ik uw naw-gegevens, e-mailadres en beide 06-nummers nodig. In een privébericht kunt u de gevraagde gegevens aan mij kenbaar maken.

Daphne
@Webcare

Zo'n twee weken geleden plaatste ik deze klacht/vraag op het topic:

Al een aantal jaren ben ik klant bij Telfort. Nu is het volgende het probleem:Ik had een 1 jarig sim only abonnement van 200 minuten x aantal sms en internet. Nu zat ik vaak over mijn bundel heen. Dus wilde ik graag een ander abonnement afsluiten met een anders telefoonnummer. Omdat mijn abonnement bijna verliep vond ik dat wel het juiste moment. Nu heb ik via internet een nieuw sim only abonnement afgesloten. Van 400 bel minuten x aantal sms en minimaal internet. Meteen na het afsluiten heb ik met de klantenservice van Telfort gebeld om te vragen hoe het nu met mijn oude abonnement zat. Zat ik nu met een dubbel abonnement of moest ik het oude abonnement nog beëindigen. De dame aan de ander kant ging voor me kijken. Ze zei nog : Ik zie dat u net een nieuw abonnement heeft afgesloten. De dame vertelde mij dat het oude abonnement per ... Januari 2012 automatisch kwam te vervallen en dat ik dus geen dubbel abonnement had. Ik vroeg haar nog of ik verder niks hoefde te doen om het oude abonnement te beëindigen. Nee bevestigde ze dat was niet nodig.Nu kwam ik er twee weken geleden achter dat er twee keer per maand abonnement kosten werden afgeschreven. Dus ik heb met de klantenservice gebeld en nagevraagd hoe het zat. Nu bleek dat ik dus wel twee abonnementen had. 1 die ik dus nu in gebruik heb en een tweede waarvan ik het kaartje heb weggegooid (mijn oude abonnement). De dame vertelde mij dat ik deze zelf verlengd heb. waarop ik haar zei dat dat niet het geval was.Ik heb ook haar het verhaal uitgelegd. Ze vertelde mij dat ze niets in de computer kon terug vinden dat ik na het afsluiten van het nieuwe abonnement met de klantenservice had gesproken. In plaats dat er naar een oplossing werd gezocht werd het een welles nietus spelletje. wat ik erg raar vond. Ik werd dus niet echt geholpen. De dame zei dat ze me niet kon helpen.Nu ben ik dezelfde dag naar de telfort winkel gegaan. daar heeft een erg behulpzame medewerker voor mij in de computer gekeken. Hij kon ten eerste wel terug vinden dat ik na het afsluiten van het nieuwe abonnement met de klantenservice heb gesproken. ( er werd dus door de dame van de klantenservice al gelogen). verder zag deze meneer van de Telfort winkel dat het abonnement niet alleen verlengt was maar ook verhoogd. Ik heb dus twee dezelfde abonnementen met twee verschillende telefoonnummers. Erg raar.De dame die ik dezelfde dag aan de telefoon had gesproken had wel een notitie van een klacht gemaakt. De medewerker van de Telfort winkel heeft nogmaals een klacht verstuurd met het verhaal er in.Bij thuiskomst heb ik zelf nogmaals een klacht gestuurd. Met de mededeling dat ik het bedrag van al die maanden (van het oude abonnement)wat afgeschreven is zou gaan storneren.Inmiddels heb ik alleen een sms en een bericht op mijn email gekregen dat er nog een bedrag openstaat. Ik heb verder helemaal niks meer van Telfort gehoord.Ik vind het erg vreemd hoe dit allemaal gaat en dat er geen contact met me opgenomen word. Ik ben toch klant en ik vind het meer als normaal dat er naar een oplossing gezocht word. Telfort kan zien dat ik geen gebruik maak van het oude abonnement. Het lijkt me duidelijk dat de dame die ik de eerste keer aan de telefoon heb gehad een fout heeft gemaakt. Fouten zijn er toch om op te lossen. Ik ben al lang klant bij telfort. Nooit problemen gehad. En altijd netjes mijn rekeningen betaald. maar dit vind ik niet zo netjes!!!!!Ik hoop dat er snel naar een oplossing gezocht word.Mvg F.Visser.

Inmiddels ben ik donderdag 31 mei gebeld door iemand van de klantenservice dat het abonnement stop gezet zou worden en dat ik hier een bevestiging van zou ontvangen.
Deze bevestiging heb ik nog steeds niet ontvangen.
Waar blijft deze bevestiging? We zijn al weer bijna twee weken verder.
@webcare

Hoe kan het zijn dat ik deze bevestiging nog niet binnen heb?
Badge +2
@abcdef,

@abcdef,

Wat ik voor u kan betekenen (op dit moment) is de status opvragen van de lopende klacht. Hiervoor heb ik uw naw-gegevens, e-mailadres en beide 06-nummers nodig. In een privébericht kunt u de gevraagde gegevens aan mij kenbaar maken.

Daphne

Na ontvangst van uw gegevens vraag ik na waar de bevestiging blijft.

Daphne

Reageer