beantwoord

Drie monteurs langs en nog steeds geen internet en tv

• 29 september 2015
  • 4 reacties
  • 165 keer bekeken

Beste Telfort,

Twee weken geleden heb ik internet en t.v. bij jullie aangeschaft. Na levering van het modem op 19-09 geprobeerd e.e.a. te installeren. Dit is niet gelukt vervolgens is er iemand van Gideon langsgeweest om te kijken wat het probleem is. Die constateerde geen binnenkomend signaal waarop KPN is ingeschakeld. Gisteren een tweetal monteurs langsgeweest van KPN die constateerden dat er wel signaal binnenkwam en het waarschijnlijk aan het modem lag. Vervolgens telfort gebeld waarbij de eerste persoon aangaf een troubleshoot te doen. Bij thuiskomst de troubleshoot gedaan echter zonder resultaat.

Wederom met Telfort gebeld waarbij ik heb aangegeven de troubleshoot te hebben gedaan waarop ik als reactie kreeg dat het bij een eerste diagnose gedaan moet worden. Als mogelijk probleem werd aangegeven dat weg die het signaal moet afleggen te groot is en er een nieuwe bekabeling moest worden gelegd.

Vandaag monteur drie langs van Gideon en die constateerde dat er helemaal geen signaal binnenkwam i.t.t. tot de diagnose van KPN. Nu heb ik begrepen dat er vandaag een nieuw modem wordt opgestuurd? Beschikken de monteurs niet over een testmodem?

Oftewel 10 dagen verder en nog steeds geen internet. Niet handig als je in een nieuwe omgeving een eigen zaak probeert te openen en niet beschikt over internet. Graag een snelle/gepaste oplossing het slechts toesturen van een nieuw modem lijkt me geen oplossing.
icon

Beste antwoord door Stephen 2 oktober 2015, 13:10

Beste Arwien, bedankt voor jouw gegevens! Ik zie dat het modem vandaag (vrijdag 2 oktober) voor 14:00 uur wordt aangeboden. Ik verneem graag van je of je van de diensten gebruik kunt maken wanneer je het nieuwe modem hebt aangesloten. Als alle diensten werken dan zal ik je verzoek om een tegemoetkoming indienen. Ik kijk uit naar jouw reactie.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 8
Badge +7
Hallo Arwien, welkom op het forum! Wat fijn dat jij een internet en Interactieve TV abonnement bij ons hebt afgesloten. Ik betreur het enorm dat je hiervan nog geen gebruik kunt maken. Je hebt aangegeven dat er een een nieuw modem wordt opgestuurd. Indien je mij je naw-gegevens kenbaar maakt in een privébericht dan kan ik voor je kijken wanneer je het modem ontvangt indien je deze nog niet hebt ontvangen. Mocht het nieuwe modem geen oplossing zijn dan help ik je in ieder geval verder. Excuses voor het ongemak.
Reputatie 8
Badge +7
Beste Arwien, bedankt voor jouw gegevens! Ik zie dat het modem vandaag (vrijdag 2 oktober) voor 14:00 uur wordt aangeboden. Ik verneem graag van je of je van de diensten gebruik kunt maken wanneer je het nieuwe modem hebt aangesloten. Als alle diensten werken dan zal ik je verzoek om een tegemoetkoming indienen. Ik kijk uit naar jouw reactie.

Hallo Stephen,

bedankt voor je reactie. Op zijn vroegst ben ik zondag pas thuis. Ik zal het dan direct controleren en terugkoppeling geven of alles werkt. Iig bedankt voor je inspanningen.

gr. Arwien
Reputatie 8
Badge +7
Graag gedaan Arwien! Ik wacht je reactie rustig, fijn weekend!