Twee weken geleden heb ik internet en t.v. bij jullie aangeschaft. Na levering van het modem op 19-09 geprobeerd e.e.a. te installeren. Dit is niet gelukt vervolgens is er iemand van Gideon langsgeweest om te kijken wat het probleem is. Die constateerde geen binnenkomend signaal waarop KPN is ingeschakeld. Gisteren een tweetal monteurs langsgeweest van KPN die constateerden dat er wel signaal binnenkwam en het waarschijnlijk aan het modem lag. Vervolgens telfort gebeld waarbij de eerste persoon aangaf een troubleshoot te doen. Bij thuiskomst de troubleshoot gedaan echter zonder resultaat.
Wederom met Telfort gebeld waarbij ik heb aangegeven de troubleshoot te hebben gedaan waarop ik als reactie kreeg dat het bij een eerste diagnose gedaan moet worden. Als mogelijk probleem werd aangegeven dat weg die het signaal moet afleggen te groot is en er een nieuwe bekabeling moest worden gelegd.
Vandaag monteur drie langs van Gideon en die constateerde dat er helemaal geen signaal binnenkwam i.t.t. tot de diagnose van KPN. Nu heb ik begrepen dat er vandaag een nieuw modem wordt opgestuurd? Beschikken de monteurs niet over een testmodem?
Oftewel 10 dagen verder en nog steeds geen internet. Niet handig als je in een nieuwe omgeving een eigen zaak probeert te openen en niet beschikt over internet. Graag een snelle/gepaste oplossing het slechts toesturen van een nieuw modem lijkt me geen oplossing.
Beste antwoord door Stephen
Beste Arwien, bedankt voor jouw gegevens! Ik zie dat het modem vandaag (vrijdag 2 oktober) voor 14:00 uur wordt aangeboden. Ik verneem graag van je of je van de diensten gebruik kunt maken wanneer je het nieuwe modem hebt aangesloten. Als alle diensten werken dan zal ik je verzoek om een tegemoetkoming indienen. Ik kijk uit naar jouw reactie.
Bekijk reactie