draadloze tv ontvanger

• 2 februari 2013
  • 6 reacties
  • 1732 keer bekeken

ik heb laatst alles in een pakket besteld bij telfort heb echter voor gekozen om dit zelf te instaleren.
toen kwam ik erachter dat die draadloze tv ontvanger toch wel erg handig is en wil hem alsnog bestellen.
echter kan dat nergens blijkbaar k heb de klantenservice gebeld die konden me niet helpen toen werd ik naar de winkel verwezen en eenmaal bij de winkel
aangekomen bleek dat hun zoiets nooit op voorraad hebben.

Hoe moet ik aan zo'n draadloze tv ontvanger komen??????

6 reacties

Badge +1
lees eerst de topics eens over draadloze ontvangers , ze schijnen niet altijd zo goed te werken.
zitten een aantal voorwaarden aan .
als het niet werkt  zonden van je geld en ergenis
een bekabelde aansluitng is altijd beter en storing vrij
via de kpn webshop http://ds1.nl/c/?wi=90801&si=2850&li=162134&ws=&dl=televisie%2Finteractievetv_sub.cat 

de draadloze verbindingset wordt dusdanig geleverd dat deze probleemloos binnen de 7 dagen getest kan worden, als het goed is betaal je aan de deur en worden er geen  kosten voor verzenden via rembours gerekend, dus mocht je willen omruilen via kpn.com dan krijg je het hele aankoopbedrag terug.
pff als ik dit zo lees over die draadloze verbindin denk ik toch dat ik maar kabels ga trekken wat een gezeik...
Badge +1
daarom adviseerde ik ook om eerst de topics te lezen.
de problemen vallen wel mee, wat je zoal op fora leest is vaak de oorzaak van een dieper probleem, dLAN is een bewezen techniek, je kan overigens de setjes ook gebruiken voor gewone lan verbindingen. ze zijn dus niet specifiek voor kpn/telfort.
Badge +1
de problemen vallen wel mee, wat je zoal op fora leest is vaak de oorzaak van een dieper probleem, dLAN is een bewezen techniek, je kan overigens de setjes ook gebruiken voor gewone lan verbindingen. ze zijn dus niet specifiek voor kpn/telfort.

als je goed leest wil ze deze voor tv ontvangst gebruiken

Reageer