Doe wat aan de klantenservice!

• 6 juni 2012
  • 30 reacties
  • 5981 keer bekeken

Ik bel dus naar telfort voor de eerste keer. Toen was de jongeman wel vriendelijk en professional! Maar na de 2de keer? Ik vraag iets en ze zegt dat ze naar de technische afdeling gaat bellen. En ze zet me 15 minuten in de wacht en uiteindelijk belt ze mij. En daarna hing ze zomaar voor me neus op! En ik ging nog een keer bellen en ik kreeg iemand anders aan de lijn ik vertelde haar dat die gene zomaar voor me neus ophangde. En ze zegt alleen eentonig 'ohh oke' (mischien de dezelde telfortmedewerker?)

Maargoed en daarna kreeg ik uiteindelijk de technische afdeling aan de lijn via die telfort medewerker. En aan de andere kant was hij professional maar aan de andere kant dan ook weer niet..

Maarja.... Al met Al ga ik gelijk overstappen na me contract. Of kan iemand mij hier helpen zodat meteen kan overstappen? Want ik accepteer dit gedrag van telfort niet. En ik hoop dan dat de klantenservice veel beter klantvriendelijker en professinal wordt. Want dan wil ik me contract best verlengen

En me hart klopt hier letterlijk van... Zoo geirriteerd ben ik!

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

30 reacties

Badge +2
@aren7000,

Mijn oprechte excuses voor deze ervaring. Het is goed voor te stellen dat u hartkloppingen hiervan krijgt. In een privébericht kunt u aan mijn doorgeven waarbij u precies hulp wilt. Ik zal mijn best voor u doen.

Daphne
Daarom ga ik ook weg bij Telfort.Sommige medewerkers zijn niet klantvriendelijk.Ik heb hetzelfde afgelopen maandag meegemaakt.Medewerkster verbreekt gewoon de verbinding.Ik heb gelijk een klacht ingediend en ik ben teruggebeld.Er werd mij verteld dat zij inderdaad niet zomaar de verbinding moet verbreken.
Daphne@

Voordat u me probleem wilt oplossen verzoek ik u om eerst de klantenservice te laten verbeteren! Want anders is me vertrouwen echt weg!
Hvzi@

Wat had je als volgende provider in gedachten?
Vodafone ! Ik heb trouwens al Vodafone prepaid,maar binnenkort neem ik een abonnement.Mijn ervaring met Vodafone klantenservice
is beter dan met Telfort klantenservice (telefonisch/e-mail).
Badge
De ervaringen met isp en mobiele netwerken is per persoon verschillend. Ik ben via het forum geweldig geholpen met de vervanging van de iTV decoder. Vriendelijk te woord gestaan, verliep niet helemaal soepel maar er werd wel inzet getoont. Dezelfde inzet die Daphne toont in dit topic om de mogelijkheid te geven om in een prive bericht de problemen te noemen zodat ze iets doet. Dat is de gevraagde verbetering toch? Doch is het niet netjes om de hoorn op te gooien, wellicht was het een nieuwe kracht die ingeleerd werd, in paniek raakte en is het een incident....

Ik ben bijvoorbeeld niet te spreken over Vodafone en de hun mobiele internet bandbreedte op mijn thuis adres. Ik beklaag mij er over en hoor niets! Dat is onbeschoft. De buurman in de straat om de hoek heeft dezelfde klacht en verwacht niet dat er niets mee gedaan wordt.

Owja, die buurman is de Vodafone winkel....
Wanneer komt er verbetering in de klantenservice mensen? Of wilt telfort de klanten wegjagen met een mes en een hark?
En ik vindt het trouwens onnozel dat de klantenservice krappe openingstijden heeft en dat het niet eens op zondag open is!

Echt om van te huilen mensen!
Ik heb via de klantenservice een pluspuntje te noemen 🙂 en dat is dat de jongeman van mijn moeders rekening naar mijn rekening heeft gewijzigd:)

Maar de webcare beweerde dat dat niet kon?..............
En dit was het enige pluspunt te noemen over de klantenservice en de webcare toont nog wel vriendelijkheid tenminste

Maaals ik nog 1x hoor als die telfort meid weer voor me neus ophangt dan dien ik een klacht in!
Maaals moet maar worden
Badge
ik ben al dagen bezig om een nieuw prepaid nummer toe tevoegen aan mijn bestaand account prepaid pff kan iemand me helpen 😞
Danny@

Heb je geprobeerd om je nieuwe nummer aan te melden op een nieuw account? 🙂
voor allen. denkt u niet dat andere providers beter zijn. met name UPC is ook een ramp. daar is telfort heilig bij.

telfort is by the way van kpn .is het b merk in de supermarkt . dus een prijsvechter voor KPN. wat belangrijk is of internet samen met interactieve tv goed werkt. dat kan alleen gezien bandbreedte met vdsl. (een nog nieuwer systeem is in aantocht)

upc adverteert met 50mb . in werkelijkheid mag je blij zijn met 33mb en meestal net 22mb. dus telfort is daar gezien hun belofte 25/29mb procents gewijs beter in. en nee ik ben geen telfort medewerker en ook (nog ) geen klant. maar als mijn contract bij UPC afloopt stap ik wel over voor 24 euro per maand minder!
Ik vind de online klantenservice ook belachelijk!!!!!! Ik heb 23 mei een mail gestuurd en nog steeds geen reactie ontvangen. Wat nou binnen 5 dagen antwoord? Wat een service van niks zeg! Ik heb zo'n spijt dat ik een abbonement bij jullie heb afgesloten, en ik raad het dan ook iedereen af.
Ik ben gewoon NIET bereikbaar in mijn huis, belachelijk!
@ mientjemini

Ben ik helemaal met je eens ! 16 mei een vraag gesteld ,en pas 5 juni een antwoord gekregen !
En nee hoor, geen excuses dat het zo lang geduurd heeft.
Klantenservice is waardeloos ! Ikzelf heb nooit storing/last gehad met Telfort mobiel abonnement .Ik kon altijd bellen en
gebeld worden.
Ja echt belachelijk, heb maar weer gemailed dat ik t niet leuk vind dat ze er zo lang over doen. Ik ben totaal niet binnenshuis bereikbaar, ik woon ook wel 18 hoog maar met Ben had ik daar nooit last van. Ik moet nu in t heokje van mijn badkamer staan, wil ik iemand misschien 2 minuten kunnen spreken. Echt super vervelend! Ik ben pas net bij Telfort aangesloten, en ik heb geen idee wat ik hier aan kan doen.. T voelt zo nutteloos, want ik werk vanuit thuis!
.............. Echt super vervelend! Ik ben pas net bij Telfort aangesloten, en ik heb geen idee wat ik hier aan kan doen..
een eigen topic starten in: https://forum.telfort.nl/overig-264/ lijkt me een goed begin.
Dit is de bewijs webcare! Ziet u nou dat dit uit de hand loopt?!

Of gaat dat klantenjager gedoe gewoon door todat het faillet gaat?

Maar geloof me. Als uiteindelijk de klantenservice echt slecht is dan gaat er meer klanten weglopen en uiteindelijk gaat dit bedrijffaillet!

Man man man.... En is het niet zo trouwens dat kpn klanten meer voorang krijgen op het netwerk dan de telfort klanten!

Lekker eerlijk bezig zo! Laat de directeur van telfort dit maar lezen en ik denk niet dat ie blijer gaat worden!
De hele klantenservice is slecht onklantvriendelijk en onprofessional! (op een paar medewerkers na!) Verander daar alsjeblieft in de godsnaam wat aan!

Als dat al beter wordt komen er meer klanten!

Hoe vaak moet ik dit herhalen trouwens? Todat hetbeter wordt?
Binnenkort ben ik eindelijk van Telfort verlost ! Hoef ik niet meer te bellen/e-mailen naar de o zo ''vriendelijke '' klantenservice als ik wat te vragen heb !
Wat een stelletje Schoolkinderen bij telfort!

Ik belde vandaag om te zeggen dat ik een klacht wou gaan indienen tegen de slechte klantenservice! En dan zegt die telfort jongentje dat het alleen via de klachtenformulier kan?

Hoezo klantvriendelijk en inzet?
Vreemd...Ik heb gewoon via de telefoon mijn klacht ingediend en werd(zoals eerder aangegeven) later teruggebeld.Medewerkster werd op haar gedrag aangesproken,ze had de verbinding niet moeten verbreken.
nouja zeg! Moet ik in de godsnaam soms de hele politie fbi en het
leger gaan bellen om voor te zorgen dat het klantenservice beter wordt? >=(

Of moet ik als klant een wapen gaan regelen en dan meteen telfort aanjagen?

Kom op zeg! Het is toch niet teveel gevraagd!?.....................
Maar hvzi@

Lekker zeg! De ene keer is die telfort meisje heel stout en gedraagt zich onbeschoft!
En de andere keer is die telfort jongen aardig en zorgt ervoor dat het geregeld wordt.... O____o
Reputatie 1
Badge +1
Maar hvzi@Lekker zeg! De ene keer is die telfort meisje heel stout en gedraagt zich onbeschoft!En de andere keer is die telfort jongen aardig en zorgt ervoor dat het geregeld wordt.... O____o

Dit lijkt mij nu een schone voorbeeld van Good cop and Bad cop psygologische strategie!Alle gekheid op een forumpje....neen Telfort is heel wispelturig en ik krijg geregeld ongemotiveerde of zeer gemotiveerde callcenter medewerkers aan de lijn.

Zowel de ongemotiveerde en zeer gemotiveerde callcenter medewerker hebben meestal een ding gemeen namelijk uit de duim zuigen. En laat nu het uit de duim zuigen mij meest irritante callcenter ergernis zijn waar ik op afknap.

Als Telfort (ik bedoel KPN) klanten wilt binnenhalen dienen ze eerst te investeren in kennis van de callcenter medewerker(ster). Vervolgens in de communicatie naar de klant toe en het uitstippen van beleid dat klanten niet schaad. Maar dat terzijde Telfort blijft Telfort en ik hoef hier niks aan toe te voegen.