beantwoord

defecte HDMI kabel ontvangen, interactieve tv+internet

  • 2 oktober 2012
  • 3 reacties
  • 1652 keer bekeken

Badge
  • Nieuwkomer
  • 4 reacties
Hallo,

Ik heb sinds 26 september interactieve tv. Alleen heb ik een defecte HDMI kabel ontvangen, geen beeld en geen geluid.
Ik heb dit getest door een HDMI kabel te lenen en hiermee werkte het wel. Vorige week heb ik een email verstuurd en tot vandaag niks gehoord.
Kunnen jullie aub een nieuwe HDMI kabel opsturen?

Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Jeroen 2 oktober 2012, 14:52

@ps3,

Bedankt voor het sturen van uw gegevens. Ik heb een nieuwe HDMI kabel besteld, deze zal over enkele dagen bij u worden bezorgd. Ik er van uit dat hiermee het probleem is verholpen.

Jeroen
Bekijk reactie

3 reacties

Badge +1
@Ps3,

Mijn excuses dat er nog niet op uw mail is gereageerd. Vervelend te lezen dat u een defecte HDMI kabel heeft ontvangen. Als u uw naam, postcode en huisnummer via een privébericht kenbaar maakt, kan ik een nieuwe HDMI kabel voor u bestellen.

Jeroen
Badge +1
@ps3,

Bedankt voor het sturen van uw gegevens. Ik heb een nieuwe HDMI kabel besteld, deze zal over enkele dagen bij u worden bezorgd. Ik er van uit dat hiermee het probleem is verholpen.

Jeroen
Badge
Bedankt voor de snelle reactie Jeroen!

Reageer