beantwoord

Defect toestel ontvangen bij verlenging

  • 30 augustus 2013
  • 2 reacties
  • 1755 keer bekeken

Ik heb een kapot toestel geleverd gekregen bij mijn Telfort verlenging. Na een bezoek aan de Telfort winkel en meerdere malen met de klantenservice aan de telefoon gezeten te hebben en ondertussen weer twee weken verder, zit ik  nog steeds te wachten op een ander toestel.
Ik vind dit een zeer slechte service....!
icon

Beste antwoord door Denise - Telfort 2 september 2013, 13:12

Welkom op het forum jkonings!

Mijn excuses dat je nog geen ander toestel hebt ontvangen. Ik kijk graag voor je na wat er is afgesproken en wat de status is. Hiervoor heb ik jouw naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres nodig. Deze kun je in een privébericht aan mij kenbaar maken.

Denise
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Welkom op het forum jkonings!

Mijn excuses dat je nog geen ander toestel hebt ontvangen. Ik kijk graag voor je na wat er is afgesproken en wat de status is. Hiervoor heb ik jouw naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres nodig. Deze kun je in een privébericht aan mij kenbaar maken.

Denise
Reputatie 3
Badge +1
@jkonings,

Bedankt voor jouw aanvullende gegevens. Je geeft aan dat je het defecte toestel inmiddels retour hebt gestuurd via een pakketzegel. Mijn collega's pakken dit verder op en voorzien jou binnen twee werkdagen van een terugkoppeling.

Denise

Reageer