beantwoord

Contractovername met nummerbehoud

• 7 maart 2013
  • 6 reacties
  • 2986 keer bekeken

Hallo,
Is het bij telfort mogelijk om een contractovername te doen en vervolgens het nummer van de 'overnemer' mee te nemen en bij telfort te behouden?
Vb: Een vriend van mij wil mijn abonement overnemen maar wel zijn eigen nummer behouden.. Dit is mogelijk neem ik aan?
icon

Beste antwoord door Koffiemok 7 maart 2013, 21:52

@Koen-050
Je doet samen met die vriend eerst contractovername en als dit is goed gekeurd dan kan je vriend nummerbehoud aanvragen.
Het abonnement van je vriend moet wel in de laatste 2 maanden van zijn contractduur zitten anders is nummerbehoud niet mogelijk.
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +15
@Koen-050
Je doet samen met die vriend eerst contractovername en als dit is goed gekeurd dan kan je vriend nummerbehoud aanvragen.
Het abonnement van je vriend moet wel in de laatste 2 maanden van zijn contractduur zitten anders is nummerbehoud niet mogelijk.
Badge +1
en het nummer moet nu niet gekoppeld zijn aan een Telfort abo
Reputatie 1
Hallo,

Is het bij telfort mogelijk om een contractovername te doen en vervolgens het nummer van de 'overnemer' mee te nemen en bij telfort te behouden?

Vb: Mijn moeder wil het abonement van mijn schoonvader overnemen maar wel haar eigen nummer behouden..

Is dit mogelijk? En zo ja, hoe regel ik dat? wat heb ik allemaal nodig?
Badge
@bjorn87,

Wat Koffiemok hierboven aangeeft is correct. Contractovername is mogelijk, nummerbehoud is afhankelijk van de einddatum bij de andere provider. Tot wanneer loopt het abonnement bij de andere provider?

Laïla
Reputatie 1
mijn moeder heeft prepaid bij Telfort. Het abonnement van mijn schoonvader zit ook bij Telfort. Dat wil zijn eventueel overnemen van hem, maar wel met het behoud van haar eigen nummer, en dus niet het nummer van mijn schoonvader.
Badge
@bjorn87,

Zodra de contractovername is verwerkt, kan jouw moeder via Mijn Telfort nummerbehoud aanvragen voor haar prepaid nummer. Nummerbehoud van prepaid naar abonnement kan binnen een week geregeld worden.

Laïla

Reageer