beantwoord

Contract verlengen

• 17 januari 2020
  • 4 reacties
  • 222 keer bekeken

Ik wil best m'n contract verlengen, maar dan wel graag een korting. Wat is er mogelijk?

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 20 januari 2020, 14:12

Hallo @Bart04192, welkom bij ons op het forum. Ik begrijp dat je een contract zou willen verlengen, maar over wat voor contract gaat het? Is dat een Thuis abonnement of een mobiel abonnement? 

Zoals Galdor al zegt is het contract een afgesproken periode. Het abonnement zelf, het pakket wat je hebt, dat loopt gewoon door tot je het wijzigt of stopt. Als je het pakket wilt wijzigen, of een nieuw jaarcontract wilt aangaan kan je jezelf terug laten bellen. Daarvoor kan je jouw nummer achterlaten op onze website, voor mobiel op deze pagina en voor Thuis op deze pagina

Lukt het daarmee?

Bekijk reactie

4 reacties

Ik wil best m'n contract verlengen, maar dan wel graag een korting. Wat is er mogelijk?

Over welk contract heb je het?

Je hoeft niks te verlengen elk abonnement of dat nu voor thuis of mobiel is loopt altijd door. Het enige wat feitelijk stopt is een afgesproken periode dat je beloofd klant te blijven.

Elke klant krijgt eenmaal een nieuwe klanten korting ook jij hebt deze gehad. Het is soms mogelijk om via de afdeling rettentie nog weer een korting te krijgen daarmee leg je jezelf weer voor een jaar vast tegen de geldende voorwaarden en prijzen. Een verlenging kan daardoor ongunstig uitpakken. Minder tv kanalen, verlies telefonie als je dit niet goed aangeeft.

Via het forum kan dit hoe dan ook niet de moderators mogen geen aanbiedingen doen.

Reputatie 8
Badge +11

Hallo @Bart04192, welkom bij ons op het forum. Ik begrijp dat je een contract zou willen verlengen, maar over wat voor contract gaat het? Is dat een Thuis abonnement of een mobiel abonnement? 

Zoals Galdor al zegt is het contract een afgesproken periode. Het abonnement zelf, het pakket wat je hebt, dat loopt gewoon door tot je het wijzigt of stopt. Als je het pakket wilt wijzigen, of een nieuw jaarcontract wilt aangaan kan je jezelf terug laten bellen. Daarvoor kan je jouw nummer achterlaten op onze website, voor mobiel op deze pagina en voor Thuis op deze pagina

Lukt het daarmee?

Ik heb een thuis alles in één abonnement 

Reputatie 8
Badge +11

Duidelijk, dan kan je jouw nummer invoeren op de 2e link in mijn vorige bericht. Je zult dan worden teruggebeld en je kunt op dat moment alle mogelijke opties bespreken met mijn collega.

Reageer