Contract ge-upgrade naar VDSL 30/3 Mbit maar is niet te zien

• 11 februari 2013
  • 5 reacties
  • 2448 keer bekeken

Badge
Ik heb afgelopen weekend mijn contract via "mijn Telfort" omgezet van 20/1 Mbit ADSL naar 30/3 Mbit VDSL.
Nu kijk ik nogmaals in "mijn Telfort" en daar zie ik niks bij bestelstatus.
Is mijn wijziging goed doorgekomen, en indien dit het geval is willen jullie eventuele bedenktijd etc etc achterwege laten en zsm alles in orde maken? Mijn dank is groot!
Mochten jullie account info nodig hebben dan hoor ik het wel.

Usernaam: mvunen

5 reacties

Reputatie 1
Badge
ik heb hetzelfde voor mijn dochter gedaan duurd een week bij haar staat ook op de bevesteging  mail
Badge
ik heb hetzelfde voor mijn dochter gedaan duurd een week bij haar staat ook op de bevesteging mail

Bij staat er helemaal niks van een contract wijziging. Daarnaast wil ik ook graag alle wachttijd die de wet voorschrijft achterwege laten. Als je hier uitdrukkelijk toestemming voor geeft dan mag Telfort dat volgens mij gewoon doen.

Ik ben benieuwd of de service van het klantenservice team nog net zo goed is als dat ik in het verleden heb mogen ervaren, zowel in de begintijd van Tiscali (het USB ADSL modem :rolleyes: als tijdens de verhuizing 7 jaar terug. (mag ook wel eens gezegd worden)
Reputatie 8
Badge +19
De bestelstatus en contractgegegevens die je ziet in 'Mijn Telfort' worden gewijzigd nadat de 7 dagen bedenktijd verstreken zijn omdat het dan pas officiëel is.
Badge
De bestelstatus en contractgegegevens die je ziet in 'Mijn Telfort' worden gewijzigd nadat de 7 dagen bedenktijd verstreken zijn omdat het dan pas officiëel is.

Kijk en die zou ik graag willen overslaan... 🙂
Badge
Zou misschien een medewerker van Webcare of klantenservice naar mijn vraag willen kijken?

Reageer