beantwoord

Contactformulier

• 19 september 2016
  • 6 reacties
  • 997 keer bekeken

Reputatie 3
Badge
Verleden week heb ik contact met de klantenservice opgenomen via het contactformulier.
Nu wil ik weer contact op deze manier maar ik kan nergens meer bij "Service -> contact -> email een mogelijkheid vinden om zo contact op te nemen.
Zie ik iets over het hoofd?
icon

Beste antwoord door Ed W. 23 september 2016, 16:22

Hallo Leon,

De modem is vanmiddag bezorgd. (Was eigenlijk gisteren al aangeboden, maar toen was er niemand thuis).
Wederom erg snelle levering!
Bedankt!
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

6 reacties

Badge +2
Verleden week heb ik contact met de klantenservice opgenomen via het contactformulier.
Nu wil ik weer contact op deze manier maar ik kan nergens meer bij "Service -> contact -> email een mogelijkheid vinden om zo contact op te nemen.
Zie ik iets over het hoofd?

Hi Ed W., mijn collega's en ik helpen je hier graag verder. Je kunt bij ons terecht met je vragen.
Reputatie 3
Badge
Hallo Daphne,
Mijn vraag is in eerste instantie of contact met de klantenservice via e-mail / contact formulier niet meer mogelijk is.

Ik had contact willen opnemen over het volgende:
Omdat de wi-fi van mijn modem Experiabox V8 er mee was opgehouden, heb ik verleden week een nieuw modem ontvangen. Wi-fi van dit modem doet het goed. Probleem is, dat LAN poort 2 defect is: lampje brandt niet wanneer ik apparatuur aansluit. Na wat heen en weer wrikken werkt het wel even, maar valt daarna weer uit.
Ik heb uiteraard het modem gereset, stroom eraf gehaald, maar dat verhielp niets.
Ik heb vier verschillende apparaten met vier verschillende kabels op poort 2 aangesloten gehad met steeds hetzelfde resultaat. Lijkt me dus duidelijk dat LAN poort 2 defect is.
Aangezien ik alle vier de LAN aansluitingen in gebruik heb, zou ik graag een nieuw (en liefst goed werkend!) modem toegestuurd krijgen.
Badge +1
Hoi Ed, dat lijkt mij ook een duidelijk verhaal! Stuur me alsjeblieft een privébericht met hierin je postcode en huisnummer. Ik zal er na ontvangst voor zorgen dat een ander modem jouw kant op komt! 🙂
Badge +1
Hi Ed, dankjewel voor je berichtje met NAW-gegevens. Zoals beloofd heb ik een ander modem voor je aangevraagd. Laat je het me weten als ie binnen is? 🙂
Reputatie 3
Badge
Hallo Leon,

De modem is vanmiddag bezorgd. (Was eigenlijk gisteren al aangeboden, maar toen was er niemand thuis).
Wederom erg snelle levering!
Bedankt!
Badge +1
Hoi Ed, bedankt voor de terugkoppeling! En fijn dat alles in goede orde is ontvangen! :)

Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Hier gaat nu een slotje op.

P.S. Mag ik je tot slot nog vragen om feedback te geven op hoe je mijn hulp hebt ervaren? Doe dat dan alsjeblieft hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser. Alvast bedankt! 🙂