beantwoord

Combivoordeel wordt niet goed verwerkt. Hoe kan dit?

  • 16 maart 2016
  • 2 reacties
  • 588 keer bekeken

Reputatie 1
Ik heb zojuist een Combivoordeel abonnement besteld, maar dit wordt niet goed verwerkt. Bij mijn bestelling heb ik gekozen voor 2 keer zoveel minuten & MB's, wat zou moeten neerkomen op 350 minuten (175+175), 1200 MB Internet (600+600) en onbeperkt sms (zie deze afbeelding van bestelling: http://i.imgur.com/ob6kYss.png). Echter, ik krijg per mail bevestigd dat ik het volgende heb besteld:

150 belminuten (+25 min)
onbeperkt sms
500 MB internet (+100 MB)
(Zie afbeelding ii: http://i.imgur.com/JnMfuox.png)

Dit is duidelijk geen verdubbeling en ik ben hier absoluut niet tevreden mee. Ik hoop dat dit een incident is en dat ik toch in aanmerking kom voor 350 min bellen, 1200 MB Internet en onbeperkt sms, anders zal ik zeker annuleren. Jammer, want ik ben jarenlang een tevreden klant.

Ik hoop snel op opheldering en eventueel een correctie.
icon

Beste antwoord door Christy 17 maart 2016, 15:59

Hoi Jeroen, welkom op het forum. Wat jammer dat hier verwarring over is ontstaan. Je hoeft je geen zorgen te maken. De verdubbeling van het CombiVoordeel wordt niet direct meegenomen in de bevestiging. Hierin zie je alleen het standaard abonnement. De verdubbeling ontvang je later.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Als je inlogt op mijn Telfort mobiel kun je meteen zien of combikorting is toegepast en zoniet dan opnieuw activeren

Hieronder een link betreffende combikorting

https://www.telfort.nl/persoonlijk/combivoordeel.htm
Reputatie 4
Badge +1
Hoi Jeroen, welkom op het forum. Wat jammer dat hier verwarring over is ontstaan. Je hoeft je geen zorgen te maken. De verdubbeling van het CombiVoordeel wordt niet direct meegenomen in de bevestiging. Hierin zie je alleen het standaard abonnement. De verdubbeling ontvang je later.

Reageer