beantwoord

Button upgrade naar glasvezel Mijn Telfort werkt niet

• 8 oktober 2020
  • 5 reacties
  • 144 keer bekeken

Reputatie 1

Wanneer ik in Mijn Telfort op Abonnement klik, wordt ik er op geattendeerd dat ik gratis over kan stappen op glasvezel. Wanneer op Direct Upgraden klik, kom op een vervolgwindow met meer informatie. Als ik daar vervolgens op de button Upgraden klik, krijg ik onderstaande foutmelding:

Dit is al een paar dagen zo, zowel bij Firefox als Chrome…. Kunnen jullie dit fixen?

Admin: Titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 13 oktober 2020, 09:19

Goedemorgen @KoosB, ik kan me voorstellen dat deze melding voor vraagtekens zorgt, zeker als het een aantal dagen later nog hetzelfde is. Goed dat je even bij ons aanklopt!

We zitten midden in de samengang met KPN. Als je een verandering van je verbinding aanvraagt, zoals het over gaan naar glasvezel, dan staat er een tijdje een wijziging open. Het overzetten naar glasvezel kan even duren. En wanneer er een aanvraag of wijziging open staat, kunnen we je niet overzetten naar KPN. Vandaar dat sommige functies, zoals deze, zijn dichtgezet om problemen te voorkomen en om ervoor te zorgen dat alles zo soepel mogelijk verloopt. 

De melding die je te zien krijgt is niet echt duidelijk, dat is niet handig. Dankjewel voor het delen, dit signaal heb ik meteen doorgegeven. Daarnaast ontvang je e-mail van ons zo gauw jij overgezet gaat worden naar KPN. Wanneer je straks over bent, kan je de overgang naar glasvezel gewoon aanvragen :slight_smile:

Bekijk reactie

5 reacties

Hallo @KoosB , vul in het privédeel van je profiel s.v.p. je postcode/huisnummer en je klantnummer in en een moderator komt daar op terug.

Voor een snelle(re) reactie kun je bellen, 0900 9596, Twitteren of Facebooken.

Succes.

Reputatie 1

Profiel aangepast.

Reputatie 8
Badge +11

Goedemorgen @KoosB, ik kan me voorstellen dat deze melding voor vraagtekens zorgt, zeker als het een aantal dagen later nog hetzelfde is. Goed dat je even bij ons aanklopt!

We zitten midden in de samengang met KPN. Als je een verandering van je verbinding aanvraagt, zoals het over gaan naar glasvezel, dan staat er een tijdje een wijziging open. Het overzetten naar glasvezel kan even duren. En wanneer er een aanvraag of wijziging open staat, kunnen we je niet overzetten naar KPN. Vandaar dat sommige functies, zoals deze, zijn dichtgezet om problemen te voorkomen en om ervoor te zorgen dat alles zo soepel mogelijk verloopt. 

De melding die je te zien krijgt is niet echt duidelijk, dat is niet handig. Dankjewel voor het delen, dit signaal heb ik meteen doorgegeven. Daarnaast ontvang je e-mail van ons zo gauw jij overgezet gaat worden naar KPN. Wanneer je straks over bent, kan je de overgang naar glasvezel gewoon aanvragen :slight_smile:

Reputatie 1

OK, ik begrijp dat ik geen wijzigingen aan mij abonnement kan doen zolang ik nog bij Telfort zit. Dan hoop ik dat dat binnen afzienbare tijd gerealiseerd is. Dank je wel voor je antwoord. By the way, geen idee hoe ik jouw antwoord als oplossing zou kunnen markeren :thinking:

Reputatie 8
Badge +11

@KoosB Het kon voorheen wel, maar omdat we nu midden in de samengang met KPN zitten kan het even niet inderdaad. Ik verwacht dat het binnen grofweg een paar weken mogelijk is! We lichten je in zo gauw je overgezet wordt. En geen probleem natuurlijk :) Volgens mij is het markeren van het antwoord ook gelukt, super. Mocht je vragen hebben, laat het gerust weten.

Reageer