beantwoord

Brief contact

• 7 oktober 2016
  • 8 reacties
  • 384 keer bekeken

Hallo ik had internet en tv aangevraagd daar ben ik afgelopen zaterdag over gebeld door een. Medewerker van telfort .nu krijg ik van Telfort een brief dat ik weer contact moet opnemen terwijl dat afgelopen zaterdag al is gebeurd hoe kan dat mijn naam is k de boer uit kollumerzwaag
icon

Beste antwoord door Michael 12 oktober 2016, 17:21

Hoi K de Boer,

De melding geeft aan dat het op dit moment niet mogelijk is om een aanvraag te doen. Kennelijk zijn er aanvragen in de tussentijd gedaan, die de poorten bezet houden in de centrale (poorten waar jouw verbinding op aangesloten zouden moeten worden). Ik wil je vragen om het op een later moment nog eens te proberen.

Ik kan het helaas niet mooier maken dan het is. Mijn excuses voor dit ongemak.
Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Hi K. de Boer!

Welkom op het forum van Telfort!

Je stelt een goede vraag! Eentje waar ik zonder wat meer gegevens geen goed antwoord op kan geven. Wil je je postcode, huisnummer en 06-nummer naar mij sturen in 'n privébericht alsjeblieft? Ik ga dan voor je nakijken wat dit precies te betekenen heeft.

Mijn dank voor je reactie is groot.
Hi K. de Boer!

Welkom op het forum van Telfort!

Je stelt een goede vraag! Eentje waar ik zonder wat meer gegevens geen goed antwoord op kan geven. Wil je je postcode, huisnummer en 06-nummer naar mij sturen in 'n privébericht alsjeblieft? Ik ga dan voor je nakijken wat dit precies te betekenen heeft.

Mijn dank voor je reactie is groot.
ik had je dit weekend al een prive bericht gestuurd maar ik heb nog geen antwoord van jou terug .het duurt alleen maar langer zo en daar zit ik niet op te wachten .groeten k de boer
Reputatie 8
Badge +2
Hallo K. de Boer!

Bedankt voor de gegevens.

Mijn collega's hebben een brief gestuurd waarin staat dat de aanvraag voor internet is afgewezen. Kennelijk is er geen aansluiting mogelijk omdat de aansluiting vol zit. Er wordt daarom gevraagd om terug te bellen om de mogelijkheden op een alternatief te bespreken. Kun je aangeven of je inmiddels al contact hebt gehad?

Dank voor je reactie alvast. 🙂
Hallo K. de Boer!

Bedankt voor de gegevens.

Mijn collega's hebben een brief gestuurd waarin staat dat de aanvraag voor internet is afgewezen. Kennelijk is er geen aansluiting mogelijk omdat de aansluiting vol zit. Er wordt daarom gevraagd om terug te bellen om de mogelijkheden op een alternatief te bespreken. Kun je aangeven of je inmiddels al contact hebt gehad? Dank voor je reactie alvast. :)
....,..nee nog geen contact gehad .wat raar ik woon nog maar 6 weken .ik heb contact gehad met die jonge die er voor heeft gewoon en die zij tegen mij dat hij ook internet op mijn adres had .en dat was van tele 2 daarom vind ik het antwoord wat vreemd .dit verhaal wat telfort nu schetst daar heeft de vorige bewoner .nooit geen last van gehad er is altijd een internet verbinding geweest .zij hij .dus ik vind dit wat vreemd .hoor graag even van jou hoe dit nu kan groet k de boer
Reputatie 8
Badge +2
Hoi K de Boer,

De melding geeft aan dat het op dit moment niet mogelijk is om een aanvraag te doen. Kennelijk zijn er aanvragen in de tussentijd gedaan, die de poorten bezet houden in de centrale (poorten waar jouw verbinding op aangesloten zouden moeten worden). Ik wil je vragen om het op een later moment nog eens te proberen.

Ik kan het helaas niet mooier maken dan het is. Mijn excuses voor dit ongemak.
heel veel bedankt voor jou bericht nu begrijp wat er is .dan staan er meerdere providers op de poorten op mijn adres in de centrale .ik woon nu 6 weken hier hoe krijg ik die andere providers er af hoe moet ik dat .volgens die bewoners hebben mischien nooit hun provider opgezegd en volgens mij blijven ze dan gewoon actief op mijn adres .daar heb ik nu last van .klopt dit verhaal van mij een beetje ..wat moet ik nu gaan doen.hoor even weer van jou .groeten k de boer
Reputatie 8
Badge +2
Hoi K de Boer,

De centrale waar jouw aanvraag op wordt gedaan heeft een bepaalde capaciteit. Alle poorten in deze centrale moeten worden gedeeld door alle gebruikers van het KPN-netwerk (Telfort, KPN, XS4ALL, Tele2, Online et cetera). De centrale is nu vol. Het is dus zaak dat er iemand weggaat (lees: opzegt), voordat jij weer een aanvraag kunt doen en we jou op een vrije poort kunnen aansluiten. Het is niet mogelijk om iemand 'eraf te krijgen'. Je zult wat dat betreft geduld moeten hebben. Helaas is er geen andere mogelijkheid om jou verbinding te verschaffen tot het internet: glasvezel is namelijk (nog) niet beschikbaar op jouw locatie.

Verklaart dit het één en ander? Ik leg het anders graag verder uit voor je. 🙂

Reageer