beantwoord

Bij abonnement verlengen nieuwe SIM?

  • 4 november 2013
  • 3 reacties
  • 1602 keer bekeken

Ik heb afgelopen vrijdag 1 november mijn abonnement verlengd bij Telfort. Echter heb ik nu een Iphone 5s besteld en deze heeft een NANO sim, nu zit er in mijn huidige gsm een micro sim.
Krijg ik bij verlenging van mijn abonnement automatisch een nano sim wanneer ik mijn toestel ontvang? Of moet ik ook een nieuwe sim aanvragen.

Graag hoor ik van jullie.
icon

Beste antwoord door Koffiemok 5 november 2013, 22:01

@MaartjeFZR
Als het goed is zit er bij het pakket een nano simkaart.
Deze simkaart kun je laten activeren via de klantenservice op 0900 9596.

Alvast veel plezier met je iPhone 5S. 🙂
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +15
@MaartjeFZR
Als het goed is zit er bij het pakket een nano simkaart.
Deze simkaart kun je laten activeren via de klantenservice op 0900 9596.

Alvast veel plezier met je iPhone 5S. 🙂
Bedankt!! :D

Nu maar hopen dat ik hem snel binnen heb 🆒
Ik heb zojuist de klantenservice aan de lijn gehad en ik vroeg me af of het klopt dat er een nieuwe simkaart bij een verlenging aan de deur wordt gebracht. Zo ja, als ik deze weiger dan is de bestelling geannuleerd? Het probleem is namelijk dat ik graag mijn bestelling (verlenging van mijn abonnement) wil annuleren en volgens de klantenservice kan dat alleen nog maar door aan de deur te weigeren, omdat mijn termijn om dit op de reguliere manier te annuleren verstreken is. Graag wil ik dit zwart op wit, omdat de klantenservice me dat niet kon verstrekken.

Alvast bedankt!

Reageer