vraag

Bij aanvraag nummerbehoud verkeerd simkaartnummer ingevuld

• 14 februari 2014
  • 12 reacties
  • 1765 keer bekeken

Ik heb een nieuw abonnement geregeld. Helaas is bij het nummerbehoud aanvraag een fout ingevoerd simnummer geplaatst. Via de website krijg ik een technische fout. Hoe kan ik het nummerbehoud nu regelen?

12 reacties

Badge
Welkom op het forum sherlock303! Mijn excuses dat je een technische fout krijgt op de website. Ik help je graag verder hierbij. Maak in een privébericht jouw naam, adres, woonplaats, 06-nummer, het juiste simkaartnummer en e-mailadres aan mij kenbaar.

Laïla
ik heb exact hetzelfde probleem. hoe los ik dit op? ik ben hier nieuw en weet niey hoe dat werkt met die priveberichten

Ik heb een nieuw abonnement geregeld. Helaas is bij het nummerbehoud aanvraag een fout ingevoerd simnummer geplaatst. Via de website krijg ik een technische fout. Hoe kan ik het nummerbehoud nu regelen?
Reputatie 8
Badge +15
@LekkerBellen en welkom op het forum. :)

Het is niet de bedoeling dat je ongevraagd priveberichten naar de moderators gaat sturen. Deze nemen ze niet in behandeling.
Het forum werkt met een verwerkingstijd en hou daar rekening mee.
Je kan eventueel ook de aanvraag opnieuw laten doen via de klantenservice.
Goedemiddag,

Ik heb wat extra hulp nodig met mijn nummer behoud. Op het formulier kan ik namelijk mijn oude simkaartnummer niet invullen, deze wordt namelijk niet herkent. Wie kan mij helpen.

groeten,

Mark
Dat het forum een verwerkingstijd heeft snap ik, maar dat een bekende fout, van zo'n essentiële actie, in het systeem er al jaaaaren in zit snap ik niet. dan voel ik me als klant niet serieus genomen
mijn oplossing: ik ben maandag naar een telfortwinkel gegaan, daar kon men exact dezelfde mutatie wel uitvoeren.
het proces loopt nu dus weer, nummerbehoud is zelfs al goedgekeurd.

@LekkerBellen en welkom op het forum. :)

Het is niet de bedoeling dat je ongevraagd priveberichten naar de moderators gaat sturen. Deze nemen ze niet in behandeling.
Het forum werkt met een verwerkingstijd en hou daar rekening mee.
Je kan eventueel ook de aanvraag opnieuw laten doen via de klantenservice.
Reputatie 3
@Mark_forum,

Welkom op het forum!

Wat vervelend dat het je niet lukt om nummerbehoud aan te vragen. Ik kijk graag met je mee. Kun je via een privébericht jouw naw-gegevens, 06-nummer, simkaartnummer en e-mailadres sturen?

Ingrid
Hallo ik ben nieuw hier.
Ik heb een probleem met de aanvraag nummerbehoud het lukt mij niet om de vorige provider in te voeren.
Wat moet ik nu doen?
Reputatie 8
Badge +15
Hoi Dino
Wie is je vorige provider?
Hoi koffiemok mijn vorige provider is ziggo.
Maar als je hem wil invoeren via de tablet lukt het niet.
Reputatie 8
Badge +15
En als je het via een pc of laptop probeer?

Mocht het dan ook niet lukken dan zou je de aanvraag kunnen doen via de klantenservice. Je kan wachten tot een medewerker van Telfort je topic oppakt. Hou wel rekening met een verwerkingstijd.

Zorg in ieder geval dat je het 06-nr, simkaartnummer en einddatum van Ziggo bij de hand hebt. Die is nodig voor de aanvraag.
Ja dat ga ik proberen zodra ik thuis ben.
Misschien lukt het dan wel en anders bel ik inderdaad naar telfort.
Dank je wel voor je reactie.
Reputatie 1
Ik ben recentelijk overgegaan van Ziggo naar Telfort. Meer ellende had ik niet verwacht. Ik heb nummerbehoud aangevraagd van mijn mobiele telefoon via de website bij de aanvraag. Mijn Ziggo mobiel kaart Simkaart nummer werd niet geaccepteerd en daardoor is alles misgegaan. Geen verhuisservice van internet, telefoniie en tv en geen nummerbehoud van mijn mobiele telefoon. Voordat ik ben aangesloten al meer telefoontjes naar klantenservice naar Telfort gepleegd als ooit in de 20 jaar dat ik bij Casema/Ziggo heb gedaan. Ik heb zelf moeten uitvinden dat de Simkaart van Ziggo 19 nummers heeft in plaats van de 18. Al dit had voorkomen kunnen worden door een kleine opmerking dat Ziggo mobile kaarthouders erop moeten letten dat ze het laatste nummer niet invoeren zodat het systeem het wel pakt. Héel veel extra kosten dus en daar ben ik niet zo blij mee.

Reageer