beantwoord

Bezorgen nieuwe modem

• 31 oktober 2017
  • 6 reacties
  • 272 keer bekeken

Goedemiddag,

Sinds gisterenmorgen kan ik geen gebruik meer maken van mijn internet, tv en vast bellen. Na zelf alles geprobeersd te hebben, heb ik gisteren gebeld met telfort. Helaas blijkt het modem kapot te zijn en wordt mij een nieuw (Experia box V10) modem toegestuurd.
Ik had inmiddels wel een mail verwacht met een bevestiging dat het modem opgestuurd zou zijn, maar heb tot op heden nog niets ontvangen. Enkele weken geleden is mijn tv ontvanger stuk gegaan en hier kreeg ik wel netjes een mail van.
Daarnaast vind ik het raar dat het bezorgen van het tv-kastje een dag duurt, en het bezorgen van een nieuw modem twee dagen (wellicht is hier een goed verklaring voor). Ik kan nu namelijk geen gebruik maken van mijn complete abonnement waar ik wel voor betaal.
Hopelijk hebt u antwoord op mijn vragen,

Met vriendelijke groet,
Mike
icon

Beste antwoord door Mike_1986 31 oktober 2017, 12:45

jimny, bedankt voor je snelle reactie, maar postNL heeft de vraag al beantwoord. Bezorger stond net met het modem voor de deur.
Het modem is dus ook gewoon binnen een dag bezorgd.

Groeten,
Mike
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Je kunt ook bij post.nl een account aanmaken daar kun je precies zien of er een pakket naar je onderweg is
jimny, bedankt voor je snelle reactie, maar postNL heeft de vraag al beantwoord. Bezorger stond net met het modem voor de deur.

Groeten,
Mike
Reputatie 8
Badge +17

Groeten,
Mike

Dat is dus grote klasse veel succes met je nieuwe modem de V10 weet je dat dit modem ook een 5 Ghz band heeft
Inderdaad heel fijn dat het modem zo snel geleverd is. Ik wist al dat de V10 een 5Ghz band heeft, maar toch bedankt;).
Helaas heeft het vervangen van het modem niet het gewenste effect, ik heb nog steeds niets. Ook de kabel al meermaals gewisseld om dat uit te sluiten.
Het probleem zit dus niet in huis maar voor de deur, hopelijk kan de monteur het snel oplossen.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Mike, wat jammer dat je nog steeds geen internet hebt na ontvangst van het nieuwe modem. Is de afspraak met de monteur al gemaakt?
Hallo Mike, wat jammer dat je nog steeds geen internet hebt na ontvangst van het nieuwe modem. Is de afspraak met de monteur al gemaakt?
Als het goed is neemt de monteur cotact op met mij als dit nodig is. Volgens de medewerker van de klantenservice hoeft dit niet altijd.
Hij wist ook niet wanneer de monteur zou komen, waarschijnlijk binnen 5 werkdagen (dan zit ik dus meer dan een week zonder internet, tv en bellen).

Reageer