beantwoord

Bevestigingsbrief met daarin contract en gebruikersnaam niet ontvangen.

• 29 oktober 2015
  • 1 reactie
  • 427 keer bekeken

Badge
Op 19 oktober besloten om van Ziggo terug te gaan naar Telfort. 21 oktober een brief ontvangen met daarin wachtwoord : Mijn Telfort en wachtwoord email. Volgens deze brief zou ik met mijn gebruikersnaam kunnen inloggen op Mijn Telfort. Gisteren gebeld waar de brief bleef aangezien mijn annuleringstermijn de 2de november verloopt en ik toch wel de status van mijn bestelling wil inkijken. Er werd beloofd dat er een nieuwe bevestigingsbrief werd toegestuurd, op mijn vraag eventueel dit eventueel per email te verzenden werd bevestigend gereageerd. Ik wacht nog steeds!!! Via klantenservice inmiddels mijn gebruikersnaam gekregen, fijn alleen nu klopt het wachtwoord niet meer :? weer gebeld kreeg het advies een nieuw wachtwoord aan te vragen, denk okè weer wachten op een mail. Daarnet toch maar weer gebeld vragen waar mijn wachtwoord blijft blijkt die per post te worden verstuurd, levertijd 5 dagen 😠 Tja daar gaat mijn annuleringstermijn.
Mijn vraag waarom kan er gewoon niet dat gedaan worden wat men beloofd, in plaats van een (oude) nieuwe klant tegen de haren in te strijken.
icon

Beste antwoord door Stephen 3 november 2015, 17:12

Hallo Miremmgab, welkom terug bij Telfort. 😃 Ik betreur de gang van zaken met betrekking tot jouw inloggegevens. Het is zeker niet de bedoeling om jou tegen de haren in te strijken. Mocht ik nog wat voor je kunnen betekenen dan verneem ik dit graag van je. Excuses voor het ervaren ongemak.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Miremmgab, welkom terug bij Telfort. 😃 Ik betreur de gang van zaken met betrekking tot jouw inloggegevens. Het is zeker niet de bedoeling om jou tegen de haren in te strijken. Mocht ik nog wat voor je kunnen betekenen dan verneem ik dit graag van je. Excuses voor het ervaren ongemak.