Bevestiging verlenging klopt niks van!

• 31 januari 2014
  • 1 reactie
  • 862 keer bekeken

Reputatie 1
Beste meneer/mevrouw,

Ik was voornemens mijn huidige mobiele abonnement te verlengen voor 12 mnd. Ik heb dit via de website gedaan en kreeg via de mail een bevestiging met een looptijd van minimaal 24 maanden. Omdat ik niet akkoord ga met dat termijn ben ik niet akkoord gegaan met een verlenging op die voorwaarde.

Vanmiddag heb ik nogmaals jullie website geraadpleegd en heb telefonisch contact opgenomen met de belservice (0800-nummer) voor hulp bij het opnieuw een poging wagen om m'n mobiele abonnement te verlengen. Omdat ik ook televisie en internet heb van Telfort zag ik een interessante combinatie aanbieding: 500 belminuten, 1000 sms en 1000 MB data voor EUR 16,- per maand met een looptijd van 12 maanden.

Een medewerker van u heeft mij telefonisch zeer goed geholpen en ik heb dan ook dit abonnement van 12 maanden, zoals u op de geluidsopname wat bij telefonische verkoop gebruikelijk is kunt horen, afgesloten.

Nu bekijk ik zojuist uitvoerig de bevestiging en zie ik zowel op de bevestiging als het bijgevoegde contract dat de minimale looptijd 24 maanden is!!! En dat dan nu al voor de 2e keer in 1 week! Ik verzoek jullie dan ook dit te herstellen en mij een bevestiging te sturen van de werkelijk gemaakte afspraken.

Ik vind het treurig dat het nu 2 x op een rij met het contracttermijn fout moet gaan!

Ook zeer vervelend is dat wanneer ik via de link, verzonden in de no-reply mail naar aanleiding van het herroepen van m'n eerste verlenging reageer, ik een venster krijg waarin ik m'n klacht bekend kan maken maar bij het verzenden een error-melding ontvang! De link is dus niet werkzaam!

Mochten jullie de fouten niet herstellen, dan zal ik nogmaals mijn verlenging herroepen en zijn jullie een voorheen tevreden klant kwijt. Ik hoop dat het zowel voor jullie als mij niet zo ver hoeft te komen.

Met vriendelijke groet,

NE1978

1 reactie

Badge
@NE1978,

Mijn oprechte excuses voor de gang van zaken. Graag help ik je hier verder bij, ik zou het jammer vinden als dit de reden zou zijn dat je bij ons zou weggaan. Kun je in een privébericht jouw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en e-mailadres aan mij kenbaar maken?

Laïla

Reageer