beantwoord

Bevestiging bestelling nog niet ontvangen

Stevenhvkp
Badge
Ik heb op 8 april een bestelling geplaatst voor een glasvezelpakket van Telfort met overstap vanaf xs4all per 15-5, maar ik heb nog steeds geen bevestiging gehad. In de ontvangstbevestiging staat dat ik de bevestiging binnen 2 werkdagen had moeten krijgen. Kunnen jullie mij vertellen wat er mis is gegaan en wat de gevolgen zijn voor de overstap (opzegtermijn van een maand)?
icon

Beste antwoord door Stephen - Telfort 21 april 2017, 12:12

Bedankt voor jouw gegevens Steven! Ik kan je gerust stellen dat er niks mis gaat. Het systeem is helaas wat traag met de administratieve werking. De bevestigingsmail zal worden aangemaakt maar helaas kan ik niet niet aangeven wanneer je deze zal ontvangen. De verwerking van je aanvraag loopt in ieder geval volgens schema. In de tussentijd kun je mij gerust benaderen voor vragen of opmerkingen. Laat je even weten wanneer je de mail hebt ontvangen?

Bekijk reactie

4 Reacties

Stephen - Telfort
Reputatie 5
Badge +1
Hallo Steven, welkom op het forum! Wat vervelend dat je geen bevestiging hebt ontvangen. Ik ontvang graag je naam, adresgegevens en 06-nummer in een privébericht. Na ontvangst ben ik je dan verder van dienst.
Stephen - Telfort
Reputatie 5
Badge +1
Bedankt voor jouw gegevens Steven! Ik kan je gerust stellen dat er niks mis gaat. Het systeem is helaas wat traag met de administratieve werking. De bevestigingsmail zal worden aangemaakt maar helaas kan ik niet niet aangeven wanneer je deze zal ontvangen. De verwerking van je aanvraag loopt in ieder geval volgens schema. In de tussentijd kun je mij gerust benaderen voor vragen of opmerkingen. Laat je even weten wanneer je de mail hebt ontvangen?
Stevenhvkp
Badge
Nog bedankt voor de reactie. Ik heb een paar dagen geleden de bevestiging ontvangen.
Stephen - Telfort
Reputatie 5
Badge +1
Graag gedaan en bedankt voor het melden. :)

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)