beantwoord

Bestelling tv-ontvanger

• 11 juni 2020
  • 8 reacties
  • 123 keer bekeken

Reputatie 1

Goedemorgen, ik heb online een 3de tv ontvanger besteld. Ik heb alleen geen bevestiging gekregen. Als ik op mijn telfort inlog staat er dat ik niks kan wijzigen ivm een lopende bestelling maar bij ‘status bestelling’ staat geen bestelling. Is de bestelling nu in behandeling of is er iets mis gegaan tijdens de bestelling? 

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 18 juni 2020, 08:08

Welkom bij ons op het forum @Thirzabouman. Ik zie dat je na het plaatsen van dit topic inderdaad al contact hebt gehad met de klantenservice, daarbij is onder andere naar de tv-ontvanger gekeken en ook naar een afstandsbediening. Heb je de derde tv-ontvanger inmiddels ontvangen? Er lijken er nog maar 2 actief te zijn onder het abonnementsnummer. Heb je de derde al wel aangesloten en aangemeld met het abonnementsnummer en de pincode?

Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 8
Badge +8

Hallo @Thirzabouman 

ik niks kan wijzigen ivm een lopende bestelling

Je geeft zelf het antwoord al, de bestelling is lopende.

Inderdaad vreemd dat je (nog) geen bevestiging van je bestelling hebt ontvangen.

Heeft Telfort wèl het  goede contact-emailadres van je?

Staat de mail toevallig niet in de spambak bij de webmail?

Reputatie 1

Ja dat zou logisch zijn maar bij ‘status bestelling’ staat dat er geen bestelling is. Mijn e-mailadres is bekend en nee staat niet in de spam box.. 

Reputatie 8
Badge +8

Hallo @Thirzabouman , voor een snelle(re) reactie kun je ook bellen, 0900 9596, Twitteren of Facebooken.

Succes.

Reputatie 8
Badge +11

Welkom bij ons op het forum @Thirzabouman. Ik zie dat je na het plaatsen van dit topic inderdaad al contact hebt gehad met de klantenservice, daarbij is onder andere naar de tv-ontvanger gekeken en ook naar een afstandsbediening. Heb je de derde tv-ontvanger inmiddels ontvangen? Er lijken er nog maar 2 actief te zijn onder het abonnementsnummer. Heb je de derde al wel aangesloten en aangemeld met het abonnementsnummer en de pincode?

Reputatie 1

Hoi, ik heb de 3e ontvanger ontvanger gekregen maar daar zat geen afstandsbediening bij. Even gebeld en deze wordt nagestuurd. Alles is nu geregeld dus! 

Reputatie 8
Badge +11

Dat klinkt goed inderdaad! Dat de 3e ontvanger nog niet is aangemeld kan daardoor ook kloppen dus. Laat je het ons ook weten als je de afstandsbediening binnen hebt en alles werkt?

Reputatie 1

Alles is binnen en alles werkt. Top geregeld! 

Reputatie 8
Badge +11

Graag gedaan @Thirzabouman, goed om te lezen dat alles binnen is en werkt! Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden, we helpen je graag.

Reageer