beantwoord

Bestelling tv ontvanger

• 13 januari 2018
  • 3 reacties
  • 189 keer bekeken

Goedenmiddag,

Donderdag heb ik bij jullie telefonisch een 3e tv ontvanger besteld. Echter heb ik nog geen bevestiging hiervan ontvangen. Kunnen jullie nakijken of alles goed gegaan is en mij evt een track&trace code toesturen indien alles correct verlopen is?

Groet, Sely
icon

Beste antwoord door Stephen 16 januari 2018, 15:51

Hallo Sely, ik zie dat de TV-ontvanger vandaag nog wordt bezorgd tussen 19:15 en 21:45 uur. De track&trace code heb ik je via een privébericht kenbaar gemaakt.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Sely, bedankt voor je bestelling. Ik zie dat de TV-ontvanger is aangemeld voor verzending. Helaas is er nog geen track&trace code beschikbaar. Mocht je de TV-ontvanger uiterlijk dinsdag nog niet hebben ontvangen laat dan een reactie achter in dit topic. Heb je hem wel ontvangen dan lees ik dit ook graag. 🙂
Hoihoi. Het is inmiddels dinsdag en ik heb nog steeds niks ontvangen noch een melding gehad dat er iets onderweg is. Ik zie mijn 3e tv ontvanger graag z.s.m. tegemoet aangezien hij wel al in rekening is gebracht.

Groet
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Sely, ik zie dat de TV-ontvanger vandaag nog wordt bezorgd tussen 19:15 en 21:45 uur. De track&trace code heb ik je via een privébericht kenbaar gemaakt.

Reageer