beantwoord

bestelling geannuleerd toch bevestiging

• 4 oktober 2013
  • 4 reacties
  • 2029 keer bekeken

Beste Telfort Medewerkers hier.

Gisteren heb ik bij Telfort bestelling geplaatst. Half uur later gebeld en geannuleerd. Medewerker zei dat ik een email adres met bevestiging annuleren zou ontvangen. Echter heb ik dag later bevestigingsbrief gekregen. Ook via status kan ik de bestelling niet annuleren en zie ik status bestelling verwerkt staan.

Zou aub een medewerker mijn bestelling kunnen annuleren in rekening houdend met 7 werkdagen bedenktijd??? Mijn bestel nummer is 2730485.
icon

Beste antwoord door Jeroen 8 oktober 2013, 13:37

@raja,

Bedankt voor het sturen van jouw gegevens, ik zie de annulering nog niet terug maar hier kan een verwerkingstijd in zitten. Ik voor de zekerheid de juiste afdeling gevraagd na te gaan of de annulering is doorgevoerd en jou telefonisch hierover te informeren. Indien nodig zullen de betreffende collega's alsnog de juiste stappen ondernemen.

Jeroen
Bekijk reactie

4 reacties

Badge
Ik zou voor de zekerheid nog een email versturen of een brief. Hier op dit forum heeft je vraag geen enkele betekenis zolang webcare zich er niet mee bemoeit. Zekerheid voor alles. 🙂
Reputatie 8
Badge +16
Brief is niet persé nodig in dit geval. Je hebt immers al telefonisch opgezegd en dat is rechtsgeldig.

Gewoon even wachten op Telfort Webcare. Zij zijn er maandag weer.
Badge +1
@raja,

Ik ga graag voor je na of de annulering correct is doorgevoerd, ik vermoed dat de annulering en de bevestigingsbrief elkaar hebben gekruist. Je ordernummer heb ik al van je ontvangen, kun je mij jouw 06-nummer in een privébericht kenbaar maken?

Jeroen
Badge +1
@raja,

Bedankt voor het sturen van jouw gegevens, ik zie de annulering nog niet terug maar hier kan een verwerkingstijd in zitten. Ik voor de zekerheid de juiste afdeling gevraagd na te gaan of de annulering is doorgevoerd en jou telefonisch hierover te informeren. Indien nodig zullen de betreffende collega's alsnog de juiste stappen ondernemen.

Jeroen

Reageer