beantwoord

BESTELLING DUURT AL EEN MAAND

• 23 mei 2016
  • 21 reacties
  • 440 keer bekeken

Zit al een maand op interactieve tv te wachten, technisch iets niet in orde zeggen ze op het 0900 nummer. Ik krijg totaal geen antwoord, alleen dat het misschien nog een maandje kan duren. Zit voorlopig zonder tv. Heeft iemand hier ook mee te maken gehad???'.
icon

Beste antwoord door Stephen 13 juni 2016, 14:57

Hallo Annie, ik heb van jouw begrepen dat je inmiddels gebruik kunt maken van Interactieve TV. Ik wens je dan ook veel kijkplezier. :D
Bij deze plaats ik een slotje op dit topic. Zodra ik je nog ergens mee van dienst kan zijn dan kun je mij altijd benaderen.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

21 reacties

Wacht even tot webcare reageert die kunnen het voor je uitzoeken. Opnieuw bellen heb je denk ik gezien de vorige ervaring niet zoveel vertrouwen in.
Wacht even tot webcare reageert die kunnen het voor je uitzoeken. Opnieuw bellen heb je denk ik gezien de vorige ervaring niet zoveel vertrouwen in.
Nee uit zelfbescherming wil ik geen telefonisch contact meer, ik blijf niet zo aardig...
Ik wacht het nog maar even af, en probeer rustig te blijven. 😠
Nee uit zelfbescherming wil ik geen telefonisch contact meer, ik blijf niet zo aardig...
Ik wacht het nog maar even af, en probeer rustig te blijven. :@

Nog bedankt iopy (y)
Reputatie 8
Badge +7
Hallo Annie, welkom op het forum! Wat vervelend dat je nog geen gebruik kunt maken van Interactieve TV. Ik ontvang graag je naw-gegevens in een privébericht. Na ontvangst ga ik mijn best doen om dit zo snel mogelijk voor jou opgelost te krijgen.
Bedankt Stephen, ik heb je een pb gestuurd.
Reputatie 8
Badge +7
Bedankt voor jouw gegevens Annie. Ik zie in het systeem dat de omzetting naar een andere lijn bij jou helaas is vastgelopen, wat tevens de reden is dat jij nog geen gebruik kunt maken van Interactieve TV. Zodra dit hersteld is dan kan de aanvraag van Interactieve TV worden voltooid.
Ik heb mijn collega's gevraagd naar de status van de omzetting. Binnen twee werkdagen hoop ik hier bericht over te ontvangen zodat ik je op de hoogte kan brengen. Ik hou het voor je in de gaten en mocht je in de tussentijd nog vragen of opmerkingen hebben schroom niet om mij te benaderen. Excuses voor het ongemak.
Bedankt voor jouw gegevens Annie. Ik zie in het systeem dat de omzetting naar een andere lijn bij jou helaas is vastgelopen, wat tevens de reden is dat jij nog geen gebruik kunt maken van Interactieve TV. Zodra dit hersteld is dan kan de aanvraag van Interactieve TV worden voltooid.
Ik heb mijn collega's gevraagd naar de status van de omzetting. Binnen twee werkdagen hoop ik hier bericht over te ontvangen zodat ik je op de hoogte kan brengen. Ik hou het voor je in de gaten en mocht je in de tussentijd nog vragen of opmerkingen hebben schroom niet om mij te benaderen. Excuses voor het ongemak.

Die mevrouw van het 0900 nummer maakte mij diep droef met de mededeling dat het misschien nog wel langer dan een maand kan duren als het verkeerd gaat. Het moet echt met spoed nu, anders blaas ik het hele gebeuren af. Ik wil niet zielig doen.. maar ik ben herstellende van longkanker. ik mis mijn tv vreselijk. Ik zit al 2 weken zonder, en het idee dat het nog veel langer gaat duren bevalt me niet. Met 5 werkdagen zou ik het in huis hebben. Voorlopig al een maand voorbij. Ik ben hier zo klaar mee. Ik probeer nog even geduld te hebben, maar dat geduld raakt op. Ik weet dat jij er niks aan kan doen Stephen, maar ik ben vreselijk boos op en teleurgesteld in Telfort. Hoop echt dat dit probleem snel is opgelost! Ik wacht af..
Reputatie 8
Badge +7
Hallo Annie, ik kan begrijpen dat je ontzettend boos bent. Mocht er vrijdag geen schot in de zaak zitten dan zal ik jouw case escaleren. Daarna ga ik ook kijken of ik een gepaste compensatie voor jou kan regelen voor dit ongerief. In de tussentijd hoop ik dat je nog even het geduld kan opbrengen.
Hallo Annie, ik kan begrijpen dat je ontzettend boos bent. Mocht er vrijdag geen schot in de zaak zitten dan zal ik jouw case escaleren. Daarna ga ik ook kijken of ik een gepaste compensatie voor jou kan regelen voor dit ongerief.

case escaleren.... Wat houd dat in?
Reputatie 8
Badge +7
Hallo Annie, helaas zit er nog steeds geen schot in de zaak. Ik heb besloten om jouw case te escaleren. Dat houdt in dat ik deze nu doorzet als klacht naar een speciale afdeling. Mijn collega's van deze afdeling nemen jouw case in behandeling en zullen er alles aan doen om deze naar jouw volle tevredenheid af te handelen. Gedurende dit proces krijg je dan ook een vast contactpersoon toegewezen die jou telefonisch van updates zal voorzien. Daarnaast ben ik via het forum ook voor jou beschikbaar indien je nog vragen of opmerkingen hebt. Binnen twee werkdagen mag je een telefoontje van mijn collega verwachten. Ondanks dit ongerief wens ik je een fijn weekend!
Hallo Annie, helaas zit er nog steeds geen schot in de zaak. Ik heb besloten om jouw case te escaleren. Dat houdt in dat ik deze nu doorzet als klacht naar een speciale afdeling. Mijn collega's van deze afdeling nemen jouw case in behandeling en zullen er alles aan doen om deze naar jouw volle tevredenheid af te handelen. Gedurende dit proces krijg je dan ook een vast contactpersoon toegewezen die jou telefonisch van updates zal voorzien. Daarnaast ben ik via het forum ook voor jou beschikbaar indien je nog vragen of opmerkingen hebt. Binnen twee werkdagen mag je een telefoontje van mijn collega verwachten. Ondanks dit ongerief wens ik je een fijn weekend!
Hallo Stephen, Ik zit niet te wachten op telefoontjes, maar ik zal proberen rustig te blijven. Beloven kan ik niets, maar doe mijn best.
Maar vertel mij nou eens wat het probleem precies is, want dat zegt die telefoon dame of meneer ook niet! Dat heb ik verleden week al ervaren. Ik spreek liever iemand van de technische dienst, die weten wat het probleem is. Want dat is wat ik weten wil... WAT IS HET PROBLEEM???
Reputatie 8
Badge +7
Beste Annie, ik vind het fijn dat je je best doet en zal het probleem zo duidelijk mogelijk proberen uit te leggen. Je verbinding wordt automatisch omgezet naar een verbeterde lijn. Dat doen wij met al onze internetklanten die gebruik maken van het netwerk. Helaas is deze omzetting vastgelopen in het systeem wat ervoor zorgt dat jouw bestelling van Interactieve TV ook niet kan worden voltooid. Pas wanneer de omzetting naar de nieuwe lijn is voltooid kan ook jouw bestelling voor Interactieve TV worden voltooid. Mijn collega heeft jouw case inmiddels opgepakt en probeert het voltooiingsproces voor jou te versnellen. Zij heeft vanmiddag geprobeerd om contact met jou op te nemen maar helaas zonder succes. Een volgende belpoging volgt spoedig. Ik wil je vriendelijk verzoeken om nog even geduld te hebben. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben schroom niet om mij te benaderen.
Beste Annie, ik vind het fijn dat je je best doet en zal het probleem zo duidelijk mogelijk proberen uit te leggen. Je verbinding wordt automatisch omgezet naar een verbeterde lijn. Dat doen wij met al onze internetklanten die gebruik maken van het netwerk. Helaas is deze omzetting vastgelopen in het systeem wat ervoor zorgt dat jouw bestelling van Interactieve TV ook niet kan worden voltooid. Pas wanneer de omzetting naar de nieuwe lijn is voltooid kan ook jouw bestelling voor Interactieve TV worden voltooid. Mijn collega heeft jouw case inmiddels opgepakt en probeert het voltooiingsproces voor jou te versnellen. Zij heeft vanmiddag geprobeerd om contact met jou op te nemen maar helaas zonder succes. Een volgende belpoging volgt spoedig. Ik wil je vriendelijk verzoeken om nog even geduld te hebben. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben schroom niet om mij te benaderen.
Hallo Stephen
Ik ben door helemaal niemand gebeld!
Mijn nummer is: 06**-******
Reputatie 1

Hallo Stephen
Ik ben door helemaal niemand gebeld!
Mijn nummer is: 0649-XXXXXX

Annie - wellicht kan je snel je nummer weghalen uit je bericht, want nu kan IEDEREEN je nummer zien en bellen. Misschien is het beter om een persoonlijk bericht te sturen aan de Stephen. Dat doe je door op zijn naar te klikken (bij het fotootje), en dan op de knop Stuur Bericht te klikken.

Jeroen
Reputatie 8
Badge +7
Hallo Annie, wat fijn dat je je 06-nummer hebt gedeeld. Deze heb ik inmiddels onherkenbaar gemaakt om je privacy te waarborgen.
In het systeem zag ik dat wij een ander 06-nummer van jou hebben. Waarschijnlijk kon mijn collega jou daarom niet bereiken. Inmiddels heb ik je juiste mobiel nummer doorgegeven en ga ik ervan uit dat je nu wel bereikt zal worden.
Mijn collega zal op woensdag 1 juni tussen 09.00 en 12.00 uur weer contact met jou opnemen.

@optimist22,

Bedankt voor je reactie. 🙂
Hallo Annie, wat fijn dat je je 06-nummer hebt gedeeld. Deze heb ik inmiddels onherkenbaar gemaakt om je privacy te waarborgen.
In het systeem zag ik dat wij een ander 06-nummer van jou hebben. Waarschijnlijk kon mijn collega jou daarom niet bereiken. Inmiddels heb ik je juiste mobiel nummer doorgegeven en ga ik ervan uit dat je nu wel bereikt zal worden.
Mijn collega zal op woensdag 1 juni tussen 09.00 en 12.00 uur weer contact met jou opnemen.

@optimist22,
Bedankt Stephen!

Bedankt voor je reactie. :)
Reputatie 8
Badge +7
Hallo Annie, ik heb van jouw begrepen dat je inmiddels gebruik kunt maken van Interactieve TV. Ik wens je dan ook veel kijkplezier. :D
Bij deze plaats ik een slotje op dit topic. Zodra ik je nog ergens mee van dienst kan zijn dan kun je mij altijd benaderen.