beantwoord

Bestelling Digitenne

• 26 augustus 2020
  • 2 reacties
  • 57 keer bekeken

Op 5 augustus 2020 Digitenne besteld en bevestigingsmail gekregen dat binnen 5 werkdagen de apparatuur geleverd zou worden. Op 16 augustus 2020 mail “gereplied” dat er nog niets ontvangen is. Geen reactie. Vandaag (26-08-2020) KPN gebeld en zij hebben mij terug verwezen naar Telfort. Vervolgens Telfort gebeld en zij verwezen me terug naar MijnTelfort. OP MijnTelfort kan ik momenteel niet inloggen dus wat nu?

Groeten,

Peter

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 31 augustus 2020, 13:16

Welkom bij ons op het forum @Peter4758. Als het goed is lukt het inloggen bij Mijn Telfort inmiddels wel weer, er was vorige week een korte storing mee. Digitenne is een KPN product, waar een korting op mogelijk is als je een Telfort internetverbinding (koper) hebt. Dat heb je zo te zien, dus dat lijkt me mogelijk. 

Ik kan een Digitenne bestelling zelf niet inzien, daarom heb ik een KPN collega even mee laten kijken. Het lijkt erop dat de order niet goed is doorgekomen, waardoor je alleen een eerste bevestiging hebt gekregen en daarna niets meer. Je kunt een nieuwe aanvraag doen voor Digitenne, dat kan het makkelijkste via deze pagina.

Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Het lijkt erop dat op dit moment niemand kan inloggen op mijn Telfort dus dat schiet niet op, daar er velen zijn die niet kunnen inloggen verwacht ik dat dit binnen niet al te lange tijd wel weer kan

Reputatie 8
Badge +11

Welkom bij ons op het forum @Peter4758. Als het goed is lukt het inloggen bij Mijn Telfort inmiddels wel weer, er was vorige week een korte storing mee. Digitenne is een KPN product, waar een korting op mogelijk is als je een Telfort internetverbinding (koper) hebt. Dat heb je zo te zien, dus dat lijkt me mogelijk. 

Ik kan een Digitenne bestelling zelf niet inzien, daarom heb ik een KPN collega even mee laten kijken. Het lijkt erop dat de order niet goed is doorgekomen, waardoor je alleen een eerste bevestiging hebt gekregen en daarna niets meer. Je kunt een nieuwe aanvraag doen voor Digitenne, dat kan het makkelijkste via deze pagina.

Reageer