beantwoord

Bestelling annuleren

  • 2 december 2019
  • 1 reactie
  • 231 keer bekeken

Ik heb online me bestelling genaulleerd alleen ik weet niet of dat goed is gegaan

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 3 december 2019, 20:59

Hoi @Aicha11,  welkom hier. 

Ik heb even meegekeken, ik zie twee aanvragen staan. 1 daarvan is inderdaad geannuleerd, daar heb je ook een mail van gehad. De andere loopt wel door en is verstuurd. Daar heb je ook bericht van gehad via de mail. 

Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Aicha11,  welkom hier. 

Ik heb even meegekeken, ik zie twee aanvragen staan. 1 daarvan is inderdaad geannuleerd, daar heb je ook een mail van gehad. De andere loopt wel door en is verstuurd. Daar heb je ook bericht van gehad via de mail. 

Reageer