beantwoord

Bestelling annuleren

  • 26 september 2018
  • 4 reacties
  • 384 keer bekeken

Ik heb gisteren mijn abonnement gewijzigd. Ik heb me bedacht, en wil de bestelling annuleren. Dat betekent dat ik alles bij het oude wil laten.
icon

Beste antwoord door nelly jacoba 26 september 2018, 11:36

Internet:
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/bestelling-internet-tv-en-bellen-annuleren.htm

Mobiel:
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/bestelling-telfort-mobiel-annuleren.htm

Contact:
https://www.telfort.nl/algemeen/contact.htm
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +9
Goedemorgen marvel01. Ik heb geen reactie meer van je ontvangen. Ik ga er daarom vanuit dat het is gelukt om je bestelling te annuleren. Mocht je toch nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden.
Reputatie 8
Badge +9
Hallo marvel01, welkom op het Forum! Is natuurlijk altijd mogelijk dat je je bedenkt. Kom je eruit met de pagina's die @nelly jacoba heeft gestuurd? 🙂
Internet:
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/bestelling-internet-tv-en-bellen-annuleren.htm

Mobiel:
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/bestelling-telfort-mobiel-annuleren.htm

Contact:
https://www.telfort.nl/algemeen/contact.htm
Reputatie 3
Badge
Ik verwacht dat je een snellere reactie krijgt als je even belt.

Reageer