Bestelling???

  • 5 augustus 2016
  • 4 reacties
  • 328 keer bekeken

In mijn Telfort staat dat er een bestelling onderweg is.
Echter... ik heb geen énkele bestelling gedaan de afgelopen tijd, hooguit een keer tot halverwege gekeken, zeker niet op "de laatste knop" gedrukt.
Hoe kom ik van deze onterechte bestelling af???


mvrgr

4 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Sinds gisteren ben ik op het forum hetzelfde tegengekomen, zelf ook nog even ingelogd en de mededeling staat ook bij mijn telfort, klik maar eens door dan krijg je de mededeling dat er geen bestellingen bekend zijn.
Lijkt dus op een storing
Reputatie 8
Badge +16
Hallo aardbei, indien je niks hebt besteld dan kun je de melding in Mijn Telfort gewoon negeren. Zoals jimny heeft aangegeven betreft dit waarschijnlijk een storing. Excuses voor het ongemak.
Okay, gelukkig 🙂
Goedemiddag ik heb deze melding ook maar als ik een zender wil toevoegen zoals bv foxsports dan kan ik dat niet doen omdat deze melding er staat. Hoe kan ik dit oplossen?

Reageer