Bestelling

  • 5 mei 2012
  • 2 reacties
  • 1699 keer bekeken

Vandaag heb ik een afspraak met uw koerier om 15:13 met een maximum tussen 17u13-18u13. Zijn nu 18:52 en je korrier is er nog niet en heb niet geroepen mij om mij te informeren op welk moment hij zal hier zijn.
Dit is een zeer slechte service van u, want ik kan niet in contact met u op via de telefoon met je net zo goed.
Neem contact met mij op 06xxxx.
Bestelnummer: 12xxxx
Met vriendelijke groet
Andre Martins

2 reacties

Badge +2
@Martins3105,

Welkom op het forum!

Wat vervelend dat de koerier niet binnen aangegeven tijd is geweest. Mijn excuses hiervoor. Heeft u het pakket inmiddels wel al ontvangen?

Daphne
Helaas heb ik niet ontvangen van de bestelling. Alleen deze ochtend werd ik gecontacteerd door een coleague van je om mij te informeren dat ik nog steeds moeten wachten tot morgen. Ik vraag of het mogelijk zou zijn te leveren vandaag door mij werd verteld dat vandaag de dag onmogelijk was.
Deze situatie is niet maakt me erg gelukkig en ik hoop dat morgen alles wordt zorg anders genomen zal ik gewoon te annuleren alles.
Met vriendelijke groet
Andre Martins

Reageer