Bestelde telefoon niet beschikbaar

  • 5 juli 2012
  • 2 reacties
  • 1504 keer bekeken

Badge
Ik heb voor mijn vader (91) het abonnement bij Telfort verlengt met nieuw toestel. Hij wilde graag een eenvoudig toestel met een handsfree functie. Ik heb een toestel uitgezocht op de Telfort site. Dit toestel was niet leverbbaar. Een ander toestel uitgezocht, ook dit was niet leverbaar. Wéér een ander toestel uitgezocht, toen werd ik gebeld dat ook dit niet leverbaar was. Een aardige vrouw stelde mij voor een wat duurder toestel te nemen wat ook makkelijk te bedienen valt. Als ik dit zou accepteren zou ik 30 euro retour krijgen. Ik heb nog nadrukkelijk gevraag of het niet te ingewikeld is voor iemand van 91, die hier alleen mee moet kunnen bellen met een handsfree functie. Dat kon. Nu blijkt dit niet het geval en ook de 30 euro zijn niet geretourneerd (tot nu toe). Wel kreeg ik als antwoord dat het toestel niet geruild kan worden.
We hebben nu een ander goedkoop toestelletje moeten kopen wat eenvoudig te bedienen is. Uw aanbod was waardeloos.

2 reacties

Badge
Welkom op het forum Spiering! Mijn excuses voor de vervelende ervaring. Graag laat ik voor u uitzoeken wat de mogelijkheden zijn. Maak in een https:// http://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=29381 de naw-gegevens, 06-nummer en uw e-mailadres aan mij kenbaar.

Laïla
Badge
Fijn dat u mij wilt helpen.
Alleen heb ik na 5 dagen nog geen reactie ontvangen op het zg privébericht. Beloofd binnen 5 dagen!

Graag zsm uw reactie!!!!

Reageer