beantwoord

Bestelde iPhone 11 niet op voorraad

• 4 oktober 2019
  • 1 reactie
  • 237 keer bekeken

Ik heb vanochtend mijn abbonoment verlengt en daarbij de witte iPhone 11 64GB besteld, ik kreeg een mail dat het vandaag verzonden zou worden alleen al kijk ik bij volg mijn bestelling staat er dat deze iPhone niet op voorraad is, wanneer is deze wel weer op voorraad en hoe lang zou de levertijd ongeveer nog zijn dan?

Admin: Titel van je topic aangevuld i.v.m. vindbaarheid en verplaatst naar juiste categorie
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 7 oktober 2019, 18:01

Hoi @Mayonvaningen, welkom op ons forum! Ik kan me voorstellen dat je je nieuwe iPhone graag zo snel mogelijk wilt hebben. Ik kijk graag voor je na wanneer je deze kunt verwachten.

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat de bestelling later die dag is verzonden. Klopt het dat je deze inmiddels in ontvangst genomen hebt? 🙂 Als ik iets voor je kan doen of als je vragen hebt, dan hoor ik het graag van je.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +9
Hoi @Mayonvaningen, welkom op ons forum! Ik kan me voorstellen dat je je nieuwe iPhone graag zo snel mogelijk wilt hebben. Ik kijk graag voor je na wanneer je deze kunt verwachten.

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat de bestelling later die dag is verzonden. Klopt het dat je deze inmiddels in ontvangst genomen hebt? 🙂 Als ik iets voor je kan doen of als je vragen hebt, dan hoor ik het graag van je.

Reageer