beantwoord

beste

• 27 januari 2017
  • 7 reacties
  • 715 keer bekeken

Ik wil overstappen naar Telfort maar ik wil geen glasvezel, hoe moet ik standaard bestellen?
icon

Beste antwoord door Enterprise 27 januari 2017, 17:23

Als er een glasvezelverbinding beschikbaar en daarnaast alleen maar een trage ADSL-verbinding (tot 20 Mbps) dan wordt er niet meer geïnvesteerd in een snellere telefoonverbinding middels VDSL2+.
Telfort biedt dan alleen nog de snelste optie aan, glasvezel dus...

Wat zegt onderstaande website over de mogelijkheden..?

https://netco-fpi-info.fourstack.nl
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +19
Als er een glasvezelverbinding beschikbaar en daarnaast alleen maar een trage ADSL-verbinding (tot 20 Mbps) dan wordt er niet meer geïnvesteerd in een snellere telefoonverbinding middels VDSL2+.

De verbinding met glasvezel hier in huis is erg ongemakkelijk ik zou dan kabels moeten trekken vanuit de gang naar de woonkamer en dat wil ik perse niet. Dus als jullie ADSL kunnen leveren bij mij zou ik dat graag willen.
Reputatie 8
Badge +19

De verbinding met glasvezel hier in huis is erg ongemakkelijk ik zou dan kabels moeten trekken vanuit de gang naar de woonkamer en dat wil ik perse niet. Dus als jullie ADSL kunnen leveren bij mij zou ik dat graag willen.

Ik werk niet bij Telfort maar als je wat meer informatie wil geven zou dat wel fijn zijn, je geeft geen antwoord op mijn vraag over de mogelijkheden volgens de link die ik plaatste.
En wie heeft gezegd dat je alleen glasvezel kan krijgen... heb je hierover al contact gehad met Telfort..?

Ik werk niet bij Telfort maar als je wat meer informatie wil geven zou dat wel fijn zijn, je geeft geen antwoord op mijn vraag over de mogelijkheden volgens de link die ik plaatste.
En wie heeft gezegd dat je alleen glasvezel kan krijgen... heb je hierover al contact gehad met Telfort..?

Dank je wel voor je reactie , Ik zie nergens waar je vraagt voor meer informatie. Sorry ik doe dit voor het eerst ben 76 jaar.
Ik heb contact gehad met Telfort maar ook via hier weet verder niet hoe ik contact moet krijgen.
Maar ik wil het even uitleggen. Telfort zegt als er een glasvezel aansluiting in huis is leveren ze liever geen ADSL.
Dat is hun antwoord, verder ben ik nog niet gekomen.
Als ik glasvezel pak moet ik door verschillende muren gaan boren enz. en dat wil ik beslist niet.
Als u me verder de weg kan wijzen heel graag/
Alvast bedankt en groetjes, Els
Reputatie 8
Badge +19
Graag gedaan... ;)
Ik denk dat we beter even kunnen wachten op een medewerker van Telfort.
Zij lezen mee en zullen naar verwachting spoedig reageren...

En jij ook groetjes... 😃
Graag gedaan... ;)
Ik denk dat we beter even kunnen wachten op een medewerker van Telfort.
Zij lezen mee en zullen naar verwachting spoedig reageren...

En jij ook groetjes... :D

Dank je wel, ik wacht af.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo elsiena, welkom op het forum. Het is helaas niet mogelijk om nog langer te kiezen tussen ADSL of glasvezel als nieuwe klant. Is er glasvezel beschikbaar dan leveren wij standaard glasvezel. Ik vertrouw erop jou hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Reageer