Bestaande klant, tweede aansluiting internet

• 2 januari 2012
  • 13 reacties
  • 4705 keer bekeken

Reputatie 1
  • Starter
  • 16 reacties
Hallo,

Sinds ongeveer 3 maanden ben ik klant van Telfort. Nu wil ik op mijn tweede adres graag ook internet van Telfort laten aansluiten. Kom ik in aanmerking voor een korting oid?

Ron

13 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Als het een nieuwe aansluiting is kom je in aanmerking voor de normale korting...

Het is niet zo dat er quantum-korting gegeven wordt, dus niet van: "hoe meer aansluitingen-hoe meer korting" 😉
Badge +4
Collectiviteitskorting? 😃
Reputatie 8
Badge +17
Collectiviteitskorting? :D

Collectiviteitskorting is héél wat anders als quantum-korting...

Ik denk dat Telfort die (collectiviteitskorting) al 'bedongen' heeft bij KPN en al doorgeeft aan de Telfort klanten :mrgreen:
Reputatie 1
Als het een nieuwe aansluiting is kom je in aanmerking voor de normale korting...

Het is niet zo dat er quantum-korting gegeven wordt, dus niet van: "hoe meer aansluitingen-hoe meer korting" 😉

Bedoel je met "normale korting" de bedragen zoals ze nu op de Telfort site staan?
Of kan iemand van de Webcare-team nog iets anders regelen?
Reputatie 8
Badge +17
Bedoel je met "normale korting" de bedragen zoals ze nu op de Telfort site staan?

Die bedoel ik... 😉

En voor je andere vraag: zie bovenstaande antwoorden... :roll:

Ik denk dat Telfort al aardig laag zit met de prijs voor een aansluiting en dat daar niet zoveel marge meer over zit, jij wilt nu ook nog de marge (dus de 'winst' van Telfort) weghalen, alleen omdat je een 2e aansluiting neemt? [-X
Reputatie 1

Die bedoel ik... 😉

En voor je andere vraag: zie bovenstaande antwoorden... :roll:

Ik denk dat Telfort al aardig laag zit met de prijs voor een aansluiting en dat daar niet zoveel marge meer over zit, jij wilt nu ook nog de marge (dus de 'winst' van Telfort) weghalen, alleen omdat je een 2e aansluiting neemt? [-X

Bedankt voor je reactie.
Ik vind dat Telfort blij mag zijn dat ik een tweede aansluiting bij hun overweeg en derhalve wel een korting kan aanbieden. Zo niet, dan kijk ik verder 😉
Reputatie 8
Badge +17
Dat betekend dat je nu niet (helemaal) tevreden bent met je huidige aansluiting, maar je overweegt wél toch nog een 2e aansluiting te nemen...

Ja, logische redenatie... #-o

Dan neem je voor die 2e aansluiting geen Telfort meer?

maar eh, kijk gerust verder... 😉
Reputatie 1
Dat betekend dat je nu niet (helemaal) tevreden bent met je huidige aansluiting, maar je overweegt wél toch nog een 2e aansluiting te nemen...

Ja, logische redenatie... #-o

Dan neem je voor die 2e aansluiting geen Telfort meer?

Lezen, maar vooral begrijpend lezen is een vak apart :roll:

Ik zeg nergens dat ik ontevreden ben met de aansluiting bij Telfort; ik zeg alleen dat als ze mij geen korting kunnen aanbieden ik dan even verder kijk aangezien er nog genoeg andere goede aanbieders te vinden zijn.
Reputatie 8
Badge +17
Ik denk dat Telfort al aardig laag zit met de prijs voor een aansluiting en dat daar niet zoveel marge meer over zit, jij wilt nu ook nog de marge (dus de 'winst' van Telfort) weghalen, alleen omdat je een 2e aansluiting neemt?

Over begrijpend lezen gesproken, wat is aan bovenstaande onduidelijk dan? :mrgreen:

keep dreaming...
Reputatie 1
[quote="Kees-Jan":1v1k10us]Ik denk dat Telfort al aardig laag zit met de prijs voor een aansluiting en dat daar niet zoveel marge meer over zit, jij wilt nu ook nog de marge (dus de 'winst' van Telfort) weghalen, alleen omdat je een 2e aansluiting neemt?

Over begrijpend lezen gesproken, wat is aan bovenstaande onduidelijk dan? :mrgreen:

keep dreaming...[/quote:1v1k10us]

I will 😃
Badge +4
Waarom onstaan er op fora altijd van die nutteloze discussie's 😛
Waarom onstaan er op fora altijd van die nutteloze discussie's :P

Zo houden ze ons van de straat! :lol:
Badge +7
Hallo,

Sinds ongeveer 3 maanden ben ik klant van Telfort. Nu wil ik op mijn tweede adres graag ook internet van Telfort laten aansluiten. Kom ik in aanmerking voor een korting oid?

Ron

Mocht u op uw tweede adres ook internet willen bestellen via Telfort, kan dat natuurlijk maar naast de reguliere aanbiedingen zijn er geen extra kortingen aan verbonden.

Henk

Reageer