beantwoord

Bestaand abonnement verhoogd per 1 juli maar nog niet geactiveerd?!

• 1 juli 2015
  • 14 reacties
  • 675 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Hallo,

Ik heb per 01/07 mijn intersnelheid verhoogd en ik zou dan ook per 01/07 de HD TV-kanalen hebben maar beide zijn nog niet te merken.

Ik heb heb modem een keer uit en aan gezet maar dat mag ook niet helpen. Moet ik soms iets anders doen of moet ik nu de helpdesk gaan bellen?
icon

Beste antwoord door Michael 1 juli 2015, 19:38

@Bruce the Boss,

Goed punt; de verbinding wordt op 06-07 omgezet naar VVDSL, vanaf dat moment kan je ook gebruikmaken van HD-zenders. Dit kan nu ook wel hoor, maar dan houd je niet veel meer over om te internetten. Ik zet het in ieder geval aan voor je om het te proberen. 🙂 Zodra je de abonnementsgegevens opnieuw opgeeft, zie je vanaf kanaal 701 alle zenders in HD-kwaliteit.

Laat je me weten wat je ervan vind?

Michael
Bekijk reactie

14 reacties

Reputatie 1
Badge
Helemaal goed en bedankt voor je hulp!!
Reputatie 8
Badge +2
@Bruce the Boss,

Het systeem heeft het weer teruggedraaid inderdaad; ik zet het weer aan en zorg ervoor dat het systeem er vanaf blijft, totdat ik er wat van zeg. Vanmiddag nog heb je weer HD-zenders. :)

Michael
Reputatie 1
Badge
Ik heb het vermoeden dat het een en ander toch teruggedraaid is omdat ik kanaal 701 nu niet kan bereiken.

Klopt dat en kan het misschien toch geactiveerd worden?
Reputatie 8
Badge +10
Yup, dat is inderdaad beter. Laat maar zo en bedankt voor de hulp!

You're welcome... 😉
Reputatie 1
Badge
Yup, dat is inderdaad beter. Laat maar zo en bedankt voor de hulp!
Reputatie 8
Badge +10

Kun je het weer terugzetten?

Dat kan Michael doen maar hoeft eigenlijk niet.
Je kan voor die paar dagen die nog resten gewoon geen HD-zenders kiezen, dus gewoon het kanaal op 1 zetten ipv 701.
De bandbreedte die je hiermee 'bespaart' blijft dan beschikbaar voor internet.
Je kan ook in het menu van de TV-ontvanger de HD-functie uitschakelen maar ik adviseer dit niet omdat deze dan vermoedelijk over een paar dagen wederom door Michael vanaf het platform ingeschakeld moet worden.
Reputatie 1
Badge
Hahaaaaa stom, nu werkt het wel ja. Kanaal 701 werkt wel ja maar mijn internet snelheid is nu belabberd dus ik wacht liever tot 06/07 tot alles gereed is.

Kun je het weer terugzetten?
Reputatie 8
Badge +10
Ja, ik bericht vanaf mijn eigen adres en ik heb de router al een paar maar uit- aan gezet maar het wil niet lukken.

Je moet de router (modem) niet uit- en aanzetten maar de TV-ontvanger...
Reputatie 1
Badge
Ja, ik bericht vanaf mijn eigen adres en ik heb de router al een paar maar uit- aan gezet maar het wil niet lukken.
Reputatie 8
Badge +2
@Bruce the Boss,

Zou je de ontvanger eens uit- en aan kunnen zetten? Het zou moeten werken (je post nu vanaf jouw verbinding toch?)

Michael
Reputatie 1
Badge
@Bruce the Boss,

Jazeker. Probeer het nog eens. :)

Michael

\
Ben toch bang dat er iets niet goed gaat want ik zie niets en ik kom ook niet op kanaal 701.
Reputatie 8
Badge +2
@Bruce the Boss,

Jazeker. Probeer het nog eens. :)

Michael
Reputatie 1
Badge
Hoi Michael,

Bedankt voor je hulp en wat bedoel met " Zodra je de abonnementsgegevens opnieuw opgeeft, zie je vanaf kanaal 701 alle zenders in HD-kwaliteit." ?

Moet ik die ergens invoeren of wat bedoel je?
Reputatie 8
Badge +2
@Bruce the Boss,

Goed punt; de verbinding wordt op 06-07 omgezet naar VVDSL, vanaf dat moment kan je ook gebruikmaken van HD-zenders. Dit kan nu ook wel hoor, maar dan houd je niet veel meer over om te internetten. Ik zet het in ieder geval aan voor je om het te proberen. 🙂 Zodra je de abonnementsgegevens opnieuw opgeeft, zie je vanaf kanaal 701 alle zenders in HD-kwaliteit.

Laat je me weten wat je ervan vind?

Michael

Reageer