beantwoord

Beschikbaarheid iPhone 6

• 19 maart 2015
  • 2 reacties
  • 863 keer bekeken

Hallo,

27 Maart kan ik mijn abonnement verlengen. Nu zou ik graag een Iphone 6 willen, maar zie deze nergens op de site staan. Is de Iphone 6 wel beschikbaar voor bestaande klanten? (Dit heb ik ergens gelezen)
Daarnaast is mijn huidige telefoon kapot dus ik zou natuurlijk het liefst zo snel mogelijk een nieuwe willen. Is het mogelijk om het dichts bijzijnde filiaal te bellen of er een iphone 6 op voorraad is? Ik kan alleen een algemeen telefoon nummer vinden.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Alvast bedankt:)
icon

Beste antwoord door Koffiemok 19 maart 2015, 21:47

Hoi Rups en welkom op het forum. :)
Nu zou ik graag een Iphone 6 willen, maar zie deze nergens op de site staan. Is de Iphone 6 wel beschikbaar voor bestaande klanten? (Dit heb ik ergens gelezen)Yep, die is er alleen voor bestaande klanten die kunnen verlengen. Daarom zie je dit toestel niet standaard in de online shop. Je ziet dit toestel pas als je via Mijn Telfort je abonnement gaat verlengen. Dan staat de iPhone 6 er tussen.

Ik kan alleen een algemeen telefoon nummer vinden. Telefoonnummers zijn ook niet bekend.
Je kan natuurlijk ook gewoon een winkel binnen lopen als je er langs komt. Kan je het navragen.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 8
Badge +15
Hoi Rups en welkom op het forum. :)
Nu zou ik graag een Iphone 6 willen, maar zie deze nergens op de site staan. Is de Iphone 6 wel beschikbaar voor bestaande klanten? (Dit heb ik ergens gelezen)Yep, die is er alleen voor bestaande klanten die kunnen verlengen. Daarom zie je dit toestel niet standaard in de online shop. Je ziet dit toestel pas als je via Mijn Telfort je abonnement gaat verlengen. Dan staat de iPhone 6 er tussen.

Ik kan alleen een algemeen telefoon nummer vinden. Telefoonnummers zijn ook niet bekend.
Je kan natuurlijk ook gewoon een winkel binnen lopen als je er langs komt. Kan je het navragen.
Badge
@Rups,

Welkom op het forum! Heeft het bericht van Koffiemok je voldoende geïnformeerd? Als je nog vragen hebt, dan lees ik het natuurlijk graag van je terug.

@Koffiemok,

Bedankt voor het meedenken!

Celia