Bericht opheffing internet. Is door mij niet gedaan, Help

• 28 maart 2013
  • 36 reacties
  • 8805 keer bekeken

Toon het eerste bericht

36 reacties

Badge +1

Als de aanvraag niet meer tegen gehouden kan worden ...............
Is het niet mogelijk dat online dan maar levert op het tweede aderpaar en de bestaande Telfort lijn behouden blijft.
Dan kan terwijl je gewoon gebruikt maakt van telfort er achter de schermen uitgevochten worden wie die Dirk Jan is.
Online moet maar aantonen dat jij die aanvraag gedaan hebt.

Ik zou nog steeds deze oplossing proberen!
Ja, je hebt tenminste een gratis Internet aansluiting, totodat die "Dirk Jan" erachterkomt dat hij betaald voor iets wat hij niet krijgt... :) 

Ik bedoelde ermee dat hij gewoon zijn / haar Telfort lijn behoudt en dat Online levert op het tweede paar.
Omdat Online schijnbaar verplicht (ook al vreemd) is van de Opta om te leveren ?????????????????
Terwijl hij dus gewoon gebruik maakt van de Telfort lijn kan er achter de schermen gezocht worden naar de fout.
Lijkt me dat Online dan een probleem heeft ipv de topic starter.
Reputatie 8
Badge +17
Nee, want de beoogde aanvrager heeft op zijn aanvraag aangegeven dat hij alle voorgaande aansluitingen opgedoekt wil hebben ten einde alléén de online aansluiting te krijgen.
Badge +1
Het kan en is nooit de bedoeling van de OPTA om mensen onder valse voorwendsel van provider te laten wisselen.
Het lijkt me sterk dat Telfort niet bij machte is om dit tegen te houden.
Waar een wil is is een weg.
Hoe is het verder gelopen de afgelopen dagen:
Met Telfort kwam ik niet verder dan dat ik enige weken moet wachten op internetsignaal terwijl mijn oude nummer onzeker was.
Heb kunnen regelen met Online.nl dat zij het abo Dirk Jan op mijn naam zet (adres is immers hetzelfde) met daarnaast een telefonieabo alles ing 2 april.
Resultaat 2 dagen zonder internetsignaal en telefonie maar donderdag 4 april weer internet + tel eerst voorlopig nummer maar ing 15 april weer mijn oude nummer.
Nog even een briefje naar Opta en Telfort en deze zaak is gesloten (zucht).

Bedankt voor alle info en tips, was eengenoegen! Misschien kom ik nog eens terug bij Telfort.
Geert
Reputatie 8
Badge +16
Misschien wel de meest eenvoudige oplossing.... ik zie wel twee nadelen:

- Je hebt niet helemaal vrijwillig gekozen voor de nieuwe provider.
- Je hebt wellicht nog kosten in verband met de een opzegtermijn met het Telfortabonnement.
Franski,
Ik heb daardoor natuurlijk wel eerder een internetverbinding en krijg mijn tel nummer terug.
Telfort is beeeindigd per 4 april dus ik verwacht geen nadere kosten.
Ik stuur morgen een klachtenbrief naar Telfort omdat mijn abo door T is beeindigd. Vraag ook vergoeding voor meerkosten ander abo en telefoonkst Klantenservice.
Groet,
Geert
Reputatie 8
Badge +16
Het ligt eraan.... Als je bijvoorbeeld tijdens een lopend jaarcontract opzegt moet je een afkoopsom betalen.

Ik stuur morgen een klachtenbrief naar Telfort omdat mijn abo door T is beeindigd.
Zoals eerder besproken in dit topic... Telfort is verplicht om mee te werken als Tele2 een overname aanvraagt.

Als je wilt klagen, zul je dit bij Tele2 moeten doen, zij hebben de aanvraag van Dirk-Jan blijkbaar onvoldoende gescreend.
Telfort deelde mee dat het werd beeindigd per 2 april 2013. Was al jaren abonnee van Telfort.

Ja, ook een brief volgt naar Online.nl (en niet Tele2).

Groet
Geert
Reputatie 8
Badge +17
Franski,
Ik heb daardoor natuurlijk wel eerder een internetverbinding en krijg mijn tel nummer terug.
Ik stuur morgen een klachtenbrief naar Telfort omdat mijn abo door T is beeindigd. Vraag ook vergoeding voor meerkosten ander abo en telefoonkst Klantenservice.
Groet,
Geert
Door het abonnement op jouw eigen naam te laten zetten ben je gewoon een contract aangegaan, niet slim, want je kan er nu niet meer 1-2-3 vanaf. Eventuele kosten voor dat abbonement zijn nu ook gewoon op jou te verhalen. Naar mijn mening had je Tele2 gewoon moeten laten wat het is en eventuele incassoprocedures van Tele2 kunnen afwachten.

Telfort heeft aangeboden om de aansluiting zo snel mogelijk weer te herstellen "over de Tele2 verbinding heen" zodat die weer ongedaan gemaakt werd. Telfort is in deze géén partij (meer) en vergoeding van méérkosten van Internet- en Telefoon abonnement is niet mogelijk omdat je géén contract meer hebt. Je zult je moeten richten aan de OPTA omdat die de regels opgesteld hebben en deze kromme proces-regels zo bedacht hebben.

maar goed, veel plezier met je Tele2 internet!
Reputatie 8
Badge +16
Online.nl (en niet Tele2).

Sorry... een freudiaanse verspreking vrees ik. :p

Ik hoop dat ik hiermee niet  de hele discussie overhoop haal.
Reputatie 8
Badge +17
Online.nl (en niet Tele2).

Sorry... een freudiaanse verspreking vrees ik. :p

Ik hoop dat ik hiermee niet de hele discussie overhoop haal.
Oh, ik ook vrees ik... :o

Lees in mijn vorige post Online voor Tele2

Reageer